Części samochodowe
Mechanizm wycieraczek WRC 1273401. Opel.![]() NUMERY KATALOGOWE INNYCH PRODUCENTÓW:
1273 401
93185524
93185528
1273403
93171541
1273420
Opel Vectra C, Signum, więcej » | ||||
Mechanizm wycieraczek WRC 1274137. Opel.![]() NUMERY KATALOGOWE INNYCH PRODUCENTÓW:
127 4137
12 74 137
33634
23001901
1274 137
3012740137
1112740137
40933634
40 93 3634
Opel Corsa C, Tigra więcej » | ||||
Mechanizm wycieraczek WRC 7M3955603E Ford, Seat, Volkswagen.![]() NUMERY KATALOGOWE INNYCH PRODUCENTÓW:
1121117
1 121 117
7M3955023A
7M3955603E
7M3955603D
7M3 955 023A
7M3 955 603D
7M3 955 603E
XM2117B462AA
Ford Galaxy, Seat Alhambra, Volkswagen Sharan więcej » | ||||
Mechanizm wycieraczek WRC 8D1955603A Audi, Volkswagen.![]() NUMERY KATALOGOWE INNYCH PRODUCENTÓW:
8D1 955 603A
8D1955603A
8D1 955 605B
8D1955605B
8D1955023
8D1 955 023
8D1955023A
8D1 955 023A
4B1955603B
4B1 955 603B
3 397 033 146
30933200
3397033146
30 93 3200
33200
AUDI A4, A6, Volkswagen PASSAT więcej » | ||||
napęd, silnik, hamulce, zawieszenieKażdy zakupiony produkt w naszym sklepie jest w 100% sprawny oraz testowany mechanicznie.Wszystkie produkty które posiadamy,mają długoletnią karte gwarancyjną. Cześci sprowadzane są bezpośrednio od producenta. więcej » | ||||
amortyzator![]() W ofercie posiadamy amortyzatory do wszystkich samochodów koncernu VOLKSWAGEN GROUP - Volkswagen, Skoda, Audi, Seat oraz do marek BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Toyota, Volvo.
Oferujemy amortyzatory najlepszych producentów Bilstein, Kayaba, Monroe, Sachs, oraz tańszych ekonomicznych Statim oraz SRL. więcej »
| ||||
Podnośnik szyby lewy przód elektryczny 2 drzwi WRC 8L3837461. Audi.![]() NUMERY KATALOGOWE INNYCH PRODUCENTÓW:
8L3837461
AC579
8L3 837 461
111 697
850672
9000969
350103579000
AUDI: A3 więcej » | ||||
Części zamienne do samochodów z USA![]() Części zamienne do samochodów z USA oferujemy w naszym sklepie w atrakcyjnych cenach. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą. więcej » | ||||
Mechanizm wycieraczek WRC 1J1955603B Audi, Seat, Skoda, Volkswagen.![]() NUMERY KATALOGOWE INNYCH PRODUCENTÓW:
30734
30930734
100 226
21652129
00-0834
1J0 955 623
1J1 955 603 A
1J1 955 603 B
1J1 955 603 AS
1J1 955 603 BS
1JU 955 325 A
1J0955623
1J1955603A
1J1955603B
1J1955603AS
1J1955603BS
1U1955603
1U1955603C
1JU955325A
1J1 955 603A
1J1 955 603B
1J1 955 603AS
1J1 955 603BS
1U1 955 603
1U1 955 603C
1JU 955 325A
Audi A3, Seat Leon, Toledo II, Skoda Octavia I,
Volkswagen Bora, Golf IV, więcej » | ||||
Zestaw filtrów 1.9 TDI![]() W stałej sprzedaży w sklepie motoryzacyjnym posiadamy: wysokiej jakości zestaw filtrów 1.9 TDI, proponowany zestaw zawiera filtr oleju, filtr powietrza, filtr paliwa oraz filtr kabiny. więcej »
| ||||
Tarcze hamulcowe ABE![]() Tarcze hamulcowe ABE są przedstawione dosyć szeroko w planie objęcia popularnych modeli autem : polska handlo wamarka pokrywa 80% popularnych modeli europejskiego,amerykańskiego i azjatyckiego rynków. Kompania zdecydowała nie gonić za ponad właściwościami, a skupiła się na jakościowej i srogiej odpowiedniości wymogom do"oryginalnych" tarcz. ABE dadzą odczucie pewnego i zarządzanego hamowania przy spokojnej i miarowej jeździe. A bardzo demokratyczna cena czyni produkcję Polaków pociągającą, aniżeli mnóstwo konkurentów nawet średniego cenowego segmentu.
Zdjęcia poglądowe. więcej »
| ||||
Tarcze hamulcowe Brembo![]() Tarcze hamulcowe Brembo - jedno z pojęć, znane każdemu znawcy samochodów, bez tłumaczenia i Wikipedii. Już kilkadziesiąt lat włoska marka, nie pokładając rąk, pracuje nad doskonaleniem tarcz hamulcowych. U nas w sklepie jest przedstawiona seria gładkich tarcz hamulcowych Brembo, którą można scharakteryzować, jak pełnowartościowa zamiana oryginału.
Główne przewagi Brembo polegają na jakościowym odlewie żeliwa i dokładnym balansowaniu. Rekomendują się dla średnio aktywnej i spokojnej jazdy w ulicznym i zamiejskim cyklu eksploatacji. więcej »
| ||||
Tarcze hamulcowe Zimmermann![]() Tarcze hamulcowe Zimmermann - jedna z dostojnych zamian oryginałowi na europejskim rynku.
Różnią się jakością odlewania, dobrym balansowaniem i obecnością antykorozyjnego pokrycia (nie wszystkie modele). Rekomendują się naszymi fachowcami dla zamiany oryginalnych tarcz, bez straty jakości i odporności na obciążenia. Pięknie zachowują się w mieszanych warunkach jazdy (aktywny-spokojna).
Zdjęcia poglądowe. więcej »
| ||||
Tarcze hamulcowe Power Friction DS![]() Tarcze hamulcowe Power Friction - nawiercane i nacinane (seria DS).
W produkcji tarcz hamulcowych konstruktorzy skopili się na stop żelaza i wyważenie równowagi, zgodnie ze ścisłymi wymaganiami producenta. Podczas wstępnych badań, eksperci stwierdzili, że „improwizacje” w wyważaniu innych producentów hamulców często prowadzą do wypaczenia i przegrzania tarczy. Innymi słowy, podczas produkcji tarcz konstruktora ściśle stosują się do wszystkich parametrów fizycznych seryjnych tarcz, zwracając uwagę na formułę stopu żeliwa i technologię odlewu: skrupulatna ocena formuły stopu, powoduje praktycznie brak jakichkolwiek skaz, naturalnie powstających na żeliwie podczas jego wytapiania. Proces ten stał się wizytówką marki i stało się podstawą stworzenia wysokiej jakości tarcz o wysokiej skuteczności.
Perforacje pozwalają na szybkie i efektywne pozbywanie się gazów i innych efektów nagrzewania się przy aktywnym hamowaniu, tym samym obniżając ryzyko „pływających” hamulców. Zalety:
Nacięcia podwyż więcej »
| ||||
Tarcze hamulcowe Power Friction S![]() Tarcze hamulcowe Power Friction - nacinane (seria S).
W produkcji tarcz hamulcowych konstruktorzy skopili się na stop żelaza i wyważenie równowagi, zgodnie ze ścisłymi wymaganiami producenta. Podczas wstępnych badań, eksperci stwierdzili, że „improwizacje” w wyważaniu innych producentów hamulców często prowadzą do wypaczenia i przegrzania tarczy. Innymi słowy, podczas produkcji tarcz konstruktora ściśle stosują się do wszystkich parametrów fizycznych seryjnych tarcz, zwracając uwagę na formułę stopu żeliwa i technologię odlewu: skrupulatna ocena formuły stopu, powoduje praktycznie brak jakichkolwiek skaz, naturalnie powstających na żeliwie podczas jego wytapiania. Proces ten stał się wizytówką marki i stało się podstawą stworzenia wysokiej jakości tarcz o wysokiej skuteczności.
Radialne nacięcia są jedne z skutecznych, na dziś, technologią tuningu hamulców. Zalety:
Podwyższają współczynnik tarcia pary "tarcza-klocek";
Intensywnie odprowadzają od punktu kontaktu wodę, kurz i zuży więcej »
| ||||
Klocki hamulcowe TRW Cotec![]() Klocki hamulcowe TRW COTEC - jedno z najnowszych osiągnięć koncernu. Innowacyjna powłoka COTEC ma na celu przyspieszyć i sprawić bardziej komfortowym proces docierania nowych klocków. Klocki TRW są klasyfikowane jako klocki miękkie, oszczędzające tarczę hamulcową. Zalecane dla standardowego sposobu jazdy w warunkach miejskich i pozamiejskich. więcej »
| ||||
Klocki hamulcowe Yellow stuff![]() Klocki hamulcowe EBC serii Yellow stuff otwierają w linii brytyjskiego producenta klasę "sport", przy czym jeszcze pozostając w klasie hamulców cywilnych. To znaczy, że skład klocka jest przeznaczony zarówno dla miłośników aktywnej jazdy ulicznej, jak i dla sportowców i amatorów, wyjeżdżających na tor. Innymi słowy, klocek nie wymaga podgrzewania wstępnego, przy czym jednak przedstawia już stabilne i dość wysokie wskaźniki.
Bardzo wysokie wartości temperaturowe – nawet do 800 ° C, plus wysoki współczynnik tarcia prowadzą do tego, że yellow stuff jest bardzo konkurencyjnym klockiem w klasie hamulców sportowych.
Dla kogo są przeznaczone te klocki? Dla właścicieli potężnych samochodów, którzy chcą czuć się bezpiecznie w każdej sytuacji, a także dla właścicieli samochodów sportowych, wyjeżdżających na tory sportowe w amatorskich wyścigach.
Nie są przeznaczone dla sportu zawodowego. więcej »
| ||||
Klocki hamulcowe Green stuff![]() Klocki hamulcowe EBC serii Green stuff wywalczyły serca amatorów aktywnej, szybkiej jazdy nie tylko w Europie, lecz w Ameryce, Azji i Australii. Formuła materiału ciernego demonstruje odporność na temperatur obciążenia ażdo 600°C, i powyżej średniego współczynnik tarcia.
Green stuff (czy jak mówią w narodzie - "zielone klocki") rekomendują się dla amatorów aktywnej szybkiej jazdy, jak dostępna i w owym że czasie skuteczna metoda tuningu hamulców. Maksymalny odrzut od klocków hamulcowych otrzymacie przy pracy w parze z tarczami EBC.
Zdjęcia poglądowe. więcej »
| ||||
Klocki hamulcowe Ultimax![]() Klocki hamulcowe EBC serii Ultimax - są najmłodszymi z linii klocków EBC. Tak więc, w porównaniu do większości marek reprezentowanych w Europie, Ultimax posiada właściwości eksploatacyjne godne pozazdroszczenia. Posiadają one i dość dobry współczynnik tarcia oraz odporność na obciążenia termiczne do 400 ° C (co jest lepsze od dowolnego klocka oryginalnego).
Klocki hamulcowe EBC Ultimax (lub często nazywane black stuff) są zalecane kierowcom, którzy pragną zastąpić drogi i nie zawsze wysokiej jakości oryginał, przy czym – w atrakcyjnej cenie. Klocek jest dość miękkim, dlatego – jest oszczędnym do tarczy hamulcowej. więcej »
| ||||
Klocki hamulcowe Premier![]() Klocki hamulcowe Ferodo Premier są wybierane przez wiodących producentów pojazdów, takich jak Fiat, Ford, Renault i Volkswagen. To dlatego marka Ferodo jest jedną z ulubionych na rynku części zamiennych.
Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na najwyższym poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem. więcej »
|
Części samochodowe
Samochód dla wielu z nas jest niezwykle przydatnym urządzeniem, często też narzędziem pracy. Przyzwyczajeni do komfortu życia z nim związanym, często nie umiemy już wyobrazić sobie naszego życia bez niego. Dlatego pamiętajmy, żeby odpowiednio dbać o nasze auto, tak, aby jak najdłużej nam służyło. Niestety częste użytkowanie wozu sprzyja regularnej eksploatacji poszczególnych jego elementów i układów, co nie sprzyja bezpieczeństwu jazdy, dlatego uważajmy, by regularnie poddawać nasze auto badaniom kontrolnym i wymianie zużytych części.