Oleje do samochodów ciężarowych
Ursa Ultra X 10W40Ursa Ultra X 10W-40 to olej silnikowy klasy UHPD o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (low SAPS), zestawiony przy udziale syntetycznych olejów bazowych, przeznaczony do stosowania w najnowszych konstrukcjach ciężkich silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro 4 i Euro 5. Ursa Ultra X 10W-40 może pracować w wysokich temperaturach towarzyszących najcięższym warunkom eksploatacyjnym.
Olej Ursa Ultra X 10W-40 posiada doskonałe walory użytkowe w zakresie:
· wydłużonej trwałości eksploatacyjnej silnika dzięki doskonałej ochronie przez zużyciem mechanicznym
· wydłużonych przebiegów między wymianami oleju
· niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki przyczyniających się do obniżenia emisji spalin
· wydłużonej żywotności eksploatacyjnej osprzętu silnika zmniejszającego emisję spalin(urządzenia typu DPF, CRT, SCR)
· oszczędności w zużyciu paliwa
Dostępne opakowania :
20L - 328,00zł brutto
208L - 2518,00zł brutto więcej » | ||||||||
Lotos Semisyntetic 10w40 4L+1 gratis Lotos Semisyntetic 10w40 4L+1 gratisSPECYFIKACJE, KLASYFIKACJE:
SAE 10W-40
API SL/CF
ACEA A3, B3
PEŁNIA WYMAGANIA:
VW 505.00 (w samochodach sprzed 2010 roku)
MB 229.1 (w samochodach sprzed 2010 roku)
ZASTOSOWANIE
silniki benzynowe i wysokoprężne samochodów osobowych i dostawczych
silniki pracujące z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania
silniki z katalizatorem i bez katalizatora
GWARANTUJE
ułatwienie rozruchu silnika w niskich temperaturach
zapobieganie powstawaniu osadów i nagarów
zmniejszenie zużycia elementów silnika
łatwy rozruch w niskich temperaturach (do -25°C) więcej »
| ||||||||
PEMCO Diesel G-6 UHPD ECO 10W40PEMCO Diesel G-6 10W-40
Olej Ultra High Performance Diesel (UHPD) na bazie syntetycznej, który spełnia najsurowsze normy producentów samochodów ciężarowych. Dzięki swojej unikalnej konsystencji posiada doskonałe właściwości lepkości, które gwarantują łatwy rozruch przy bardzo niskich temperaturach i bezpieczną ochronę przed zużyciem przy dużych obciążeniach i temperaturach. Skutecznie redukuje emisję ciepła podczas tarcia. Znacznie wydłuża okres między wymianami oleju (zgodnie z instrukcją producenta). Ma dobre właściwości dyspersyjne i czyszczące, zapewnia doskonałą czystość elementów silnika. Zapewnia efektywne spalanie w silniku.
Spełnia wymagania/specyfikacje
API CI-4
ACEA E4/E7
MB 228.5
MAN M3277
Volvo VDS-3
MTU Type 3
Renault RLD/RLD-2/RXD
Scania LDF-2
Dostępne objętości/cena Brutto:
208L - 2450,00zł
Dostawy możliwe na terenie całej Polski do podanych cen trzeba tylko dodać koszty transportu (KURIER) więcej » | ||||||||
PEMCO Diesel G-4 CI-4 15W40PEMCO Diesel G-4 15W40
Specjalny olej wysokiej jakości Super High Performance Diesel (SHPD) na mineralnej bazie do obciążonych ciężarówek i autobusów diesela. Zapewnia bezpieczne spalanie w silniku w ekstremalnych obciążeniach i doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją. Dzięki specjalnym dodatkom, ma niską temperaturę zamarzania i zapewnia łatwy zimny rozruch. Dobre właściwości dyspersyjne i czyszczące zapewniają doskonałą czystość i bezpieczne smarowanie elementów silnika.
Spełnia wymagania/specyfikacje
API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL
ACEA E7/B3/B4/A3-08
MB 228.3/229.1
MAN M3275
Mack OE-M Plus
Cummins CES 20078
Deutz DQC-III-05
Detroit Diesel 93K
Volvo VDS-3
Renault RLD-2
CAT ECF
Dostępne objętości/ceny BRUTTO:
20L - 210,00zł
208L - 2050,00zł
Dostawy możliwe na terenie całej Polski do podanych cen trzeba tylko dodać koszty transportu (KURIER) więcej » | ||||||||
Olej NESTE TURBO LXE 10W-40Oferujemy olej wykorzystywany w przypadku ciężkiego transportu. Można stosować go w wysokoprężnych silnikach samochodów ciężarowych w autobusach o wysokiej mocy. Wykorzystywany jest ponadto w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń. Dodatkowo oferujemy go do benzynowych i wysokoprężnych silników samochodowych, zarówno osobowych, jak i dostawczych. więcej » | ||||||||
Statoil MaxWay 15W-40Olej stosowany jest do silników wysokoprężnych z doładowaniem i bez, pracujących pod dużym obciążeniem i/lub przy przedłużonych okresach między wymianami oleju. MaxWay spełnia, a nawet przekracza, najsurowsze wymagania stawiane olejowi silnikowemu. Zapewnia dobre smarowanie w każdych warunkach eksploatacji oraz niskie zużycie oleju. Jest również stosowany jako olej standardowy przez użytkowników eksploatujących wiele typów silników wysokoprężnych o różnych specyfikacjach oleju. SAE 15W-40 jest olejem mineralnym, natomiast SAE 10W-30, 10W-40 są olejami półsyntetycznymi, które zapewniają niższe zużycie paliwa i łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach.
MaxWay 15W-40
ACEA E7, A3/B3, A3/B4, API CI-4, DHD-1,
MB 228.3, MAN 3275, Volvo VDS-3,
MTU-2, Cummins Ces 20071/2/6/7/8.
Performance level: Allison C-4, RVI RXD,
RD/RD-2, JASO DH-1, Deutz, Mack EO-M
Plus, JASO DH-1. więcej » | ||||||||
Statoil LazerWay LL 5W-30LazerWay LL 5W-30 daje moliwość dwukrotnie rzadszych
wymian oleju w nowych silnikach VW/Audi. Zapewnia
niezawodne smarowanie we wszystkich temperaturach pracy
oraz łatwe rozruchy silnika przy bardzo zimnym klimacie. Niska
lepkość LazerWaya LL owocuje oszczędnociami w zużyciu
paliwa. Doskonałe własnoci przeciwzużyciowe zapewniają
długi czas życia serwisowego silnika.
LazerWay LL 5W-30 jest to w pełni syntetyczny,
najwyszej jakoci, wykonany w oparciu
o najnowsza obecnie dostępne technologie
produkcji. Spełnia wymagania stawiane
w normach VW504.00/507.00 dla olejów do
zastosowania przy wydłuonych przebiegach.
LazerWay LL 5W-30 przeszedł najcięsze testy
eksploatacyjne w celu zapewnienia możliwoci
stosowania go przy wydłuonych przebiegach
między wymianami. więcej » | ||||||||
Statoil TruckWay E6 10W-40Olej TruckWay E6 10W-40 jest to w pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do silników z zapłonem samoczynnym (Diesla).
Jest to olej silnikowy klasy UHPD (Ultra High Performance Diesel) spełniający najbardziej aktualne wymagania producentów pojazdów wyposażonych w ciężkie silniki Diesla, jak np: MAN M 3277, MAN 3477, DC 228.51.
TruckWay E6 10W-40 jest uszlachetniony pakietem najnowocześniejszych dodatków
zapobiegających powstawaniu osadów, korozji i zużyciu elementów silnika.
Zapewnia wyjątkowo dobre walory użytkowe w trakcie eksploatacji. Odporny na działanie ekstremalnych warunków. Syntetyczna baza olejowa i starannie dobrany pakiet dodatków umożliwiają ekstremalne wydłużenie okresów między wymianami oleju.
Jest zalecany do silników spełniających wymagania Euro 4 (Mid SAPS). więcej »
| ||||||||
Iberia Ultra Truck 10W40 Mid Saps / 208 LProdukt zapewnia doskonałą trwałość eksploatacyjną jednostki napędowej przy ekstremalnie wydłużonych okresach międzywymianowych zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów oraz wydłuża trwałość takich układów w pojeździe jak:
filtry cząstek stałych DPF, CRT oraz SCR.
Specyfikacje i dopuszczenia
ACEA E4/E6/E7
API CI-4
MB 228.51, 235.27
MAN M3477, 3271-1
Volvo VDS-3, CNG
MTU Type 3.1
Renault VI RDX, RLD/RLD-2, RGD
CAT ECF-1-a
Scania Low ASH
Mack EEO-N
DAF Extended Drain
Jaso DH-2 więcej » | ||||||||
olej silnikowy SHPDOlej Silnikowy firmy Texaco
URSA SUPER TD 15W-40
SHPD
w opakowaniu 208litr
wszelkie informacje i zapytania na adres email:
lub tel. kom 501-658-677
lub 601-392-092
szczególowy opis oraz zatwierdzeniaproducentów cieżarówek itp.na email
Ursa Super TD 15W-40
Określenie
URSA SUPER TD 15W-40 to najwyższej jakości olej silnikowy klasy SHPD
(Super High Performance Diesel)
przeznaczony specjalnie do stosowania w wysoko obciążonych, wolnossących i turbodoładowanych silnikach z zapłonem samoczynnym, pracujących w ciężkich pojazdach transportowych (o wydłużonych przebiegach między wymianami oleju) oraz samochodach osobowych.
Zalety i zastosowanie
Olej URSA SUPER TD 15W-40 zaleca się do całorocznego stosowania w ciężkich pojazdach transportowych i autobusach, a także w samochodach osobowych wyposażonych w wolnossące jak również w turbodoładowane, wysilone silniki z zapłonem samoczynnym, przy wydłużonych okresach wymiany oleju (przy uwzględnieniu zaleceń podanych w instrukcjach obsł więcej »
| ||||||||
Turdus SHPD 15W40 20L- Zmniejsza zużycie elementów silnika
- Zapobiega powstawaniu osadów i nagarów
- Zapobiega zakleszczaniu się pierścieni tłokowych
- Umożliwia łatwy rozruch w niskich temperaturach
- Zmniejsza ilość dolewek eksploatacyjnych
- Spełnia wymogi dotyczące emisji szkodliwych składników spalin, zapewniając bezpieczną pracę dopalaczy katalitycznych układu wydechowego silników więcej »
| ||||||||
Platinum Ultor Extreme 10W40 205 LZastosowanie w silnikach spełniających normy Euro 5, z silnikami wyposażonymi w system SCR lub EGR więcej »
| ||||||||
AdBlue opak. 18 L CAS 57-13-6AdBlue to przyjazna dla środowiska, bezwonna oraz przezroczysta substancja, stosowana w silnikach wysokoprężnych aut ciężarowych. AdBlue sprzedajemy w luzie i konfekcji na bazie Wrocław. Atrakcyjne ceny dla firm spedycyjnych oraz prywatnych przewoźników, zaraz przy obwodnicy śródmiejskiej - Bystrzycka 26. więcej »
| ||||||||
olej,tir,ciężarowe, 15w40Total w sieci" Autos", światowy koncern naftowy prezentuje swoje produkty. Poznaj najwyższej jakości oleje i smary spod znaku TOTAL. Produkty opracowane i sprawdzone. więcej » |