Oleje motocyklowe
Motul 5100 10w/40Zastosowanie
Motocykle szosowe, miejskie, turystyczne, terenowe, enduro, trialowe wyposażone w 4-suwowe silniki o zintegrowanej skrzyni biegów lub bez niej, mokrym lub suchym sprzęgle, spełniające wymagania EURO 2 lub EURO 3 wyposażone układy obróbki spalin: reaktory katalityczne, systemy powietrza wtórnego.
Polecany do wybranych silników SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI i innych wymagających oleju o klasie lepkości SAE 10W-40.
Inne zastosowania: motocykle pozbawione reaktorów katalitycznych, skutery, quady, pojazdy terenowe itp.
SPECYFIKACJE API SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2 Nr M033MOT112
Ochrona
Olej Technosynthese® wzmocniony estrowymi bazami olejowymi w celu zapewnienia doskonałej ochronyprzeciwzużyciowej silnika i skrzyni biegów i podniesienia trwałości jednostki napędowej.
Wzmocniona odporność filmu olejowego w wysokich temperaturach gwarantuje niezawodność silnika. Zoptymalizowana zawartość fosforu i siarki (JASO MA2 < 1200 ppm) zapewnia optymalne warunki pracy reaktorom katalitycznym.
Innowacyjny pakiet dodatków przeciwzużyciowych zapewnia doskonałą ochronę skrzyni biegów. „Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau” (w skrócie „FZG”), czyli Jednostka Badawcza d.s. Kół Zębatych i Skrzyń Biegów przy Uniwersytecie Technicznym w Monachium, sprawdza i poddaje analizie właściwości smarne i przeciwzużyciowe olejów na powierzchni współpracującej pary kół zębatych. Oleje są oceniane wg. „Failure Load Stage” (w skrócie „FLS”), która odpowiada ilości awarii urządzenia w fazie obciążenia. To 14-stopniowa skala, gdzie FLS 1 jest oceną najgorszą, a FLS 14 najlepszą. Wynik testu naszego oleju to FLS =14.
Komfort
JASO opracowało własne wymagania dla 4-suwowych silników motocyklowych – JASO T903 – podzielone obecnie na 3 kategorie – MB, MA1 i MA2.
Standard JASO MA2 opisuje najbardziej rygorystyczne wymagania dotyczące poziomu tarcia tarcz sprzęgła podczas trzech etapów jazdy: ruszania, przyspieszania i jazdy ze stałą prędkością.
ZALECENIA
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i warunkami jazdy. Może być mieszany z olejami syntetycznymi i mineralnymi . więcej » | ||||||||||
Motul 5100 10W40Autoryzowany punkt sprzedaży produktów MOTUL
Zostaliśmy oficjalnym autoryzowanym punktem sprzedaży MOTUL.
Na miejscu posiadamy szeroką gamę produktów – zapraszamy na zakupy! więcej »
| ||||||||||
Olej Castrol Power 1 Racing 4T 10W50 4LOlej Castrol Power 1 Racing 10w50 4T jest w pełni syntetycznym olejem do silników czterosuwowych motocykli sportowych i replik maszyn wyścigowych wiodących europejskich i japońskich producentów.
Dzięki TRIZONE TECHNOLOGY™ olej Castrol Power 1 jest przystosowany do ochrony zarówno silnika jak i sprzęgła i skrzyni biegów.
Power 1 Racing zapewnia doskonałą ochronę wszystkim trzem elementom narażonym na zużycie w trudnych warunkach, wliczając pracę przy wysokich obrotach.
Specyfikacja:
API SLJASO MA-2
Atrakcyjna cena - zapytaj więcej »
| ||||||||||
Olej Motul 300V FACTORY LINE 10W40 4 LITRYOlej silnikowy MOTUL 300 V 4T FACTORY LINE 10W40 100% syntetyczny 4 litry
do silników 4-suwowych
Stosowany w motocyklach szosowych, crossowych,enduro...
Lepkość: 10W40 Olej w pełni syntetyczny na bazie podwójnych estrów zawiera specjalne dodatki zapewniające doskonałą ochronę zębatek Przeznaczony głównie do motocykli z wysilonymi silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, motocykle wyścigowe cross, enduro, super sporty, nakedy i inne, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów Spełnia wszystkie normy powyżej wymaganych standardów Referencje: Alstare Word SuperSport, National Moto Endurance, Suzuki Word MX
na zamówienie ściągany- ATRAKCYJNA CENA więcej »
| ||||||||||
Złącza elastyczne tłumikówW ofercie posiadamy pełną gamę złączy elastycznych (tłumików drgań).
Oprócz tego posiadamy w ofercie katalizatory zalecane do konkretnych aut oraz katalizatory uniwersalne dedykowane do różnych pojemności.
Posiadamy także złącza elastyczne wzmocnione wewnątrz wężem giętkim - interlock
W ofercie również:
katalizatory owalnekatalizatory okrągłetłumikistrumienice więcej » | ||||||||||
Olej Castrol Power1 Racing 4T 10W40 4LOlej Castrol Power1 10W40 4L
to półsyntetyczny olej do 4-suwowych silników jest następca oleju Castrol Power1 GPS 10W40. Został specjalnie wyprodukowany dla chłodzonych powietrzem lub cieczą nowoczesnych, wysokiej jakości, wysokoobrotowych 4-suwowych silników motocyklowych.
Castrol Power 1 zawiera formułę TRIZONE TECHNOLOGY™ stworzoną specjalnie dla 4-suwowych motocykli. Wydajność silnika motocykla to zsynchronizowane współdziałanie 3 elementów: silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Dzięki TRIZONE TECHNOLOGY™ olej Castrol Power 1 jest przystosowany do ochrony zarówno silnika jak i sprzęgła i skrzyni biegów. Power 1 Racing 4T zapewnia doskonałą ochronę wszystkim trzem elementom narażonym na zużycie.Castrol Power 1 4T 10W-40 jest odpowiedni dla wszystkich nowoczesnych motocykli wymagających specyfikacji API i JASO.
Specyfikacja
API SJJASO MASpecjalna aprobata BMW dla serii: F650, F800, K1200 więcej »
| ||||||||||
Olej motocyklowy Motorcycle Oil 4T 10W-40 - 1 LITROlej motocyklowy Valvoline Motorcycle Oil 4T 10W40 - 1L
Wysokiej jakości wieloklasowych olej silnikowy do motocykli , opracowany specjalnie w celu zapewnienia całorocznej ochrony czterosuwowych silników motocyklowych. Może być używany w układach z mokrym sprzęgłem. Lepkość SAE 10W-40 jest zalecana w celu zapewnienia szybkiego rozruchu na zimno. więcej »
| ||||||||||
Olej Valvoline Motorcycle Oil 2T- bańka 1LOlej motocyklowy Valvoline Motorcycle Oil 2T 1L
Przeznaczony jest do systemów wtrysku oleju, jak i mieszania wstępnego. Posiada formułę redukującą dymienie. Nadaje się doskonale do mniejszych i starszych silników motocyklowych. Zapobiega zanieczyszczaniu świec zapłonowych i powstawaniu nagaru, zwiększając przy tym czystość silnika. Nadaje się zarówno do systemów wtrysku oleju, jak i mieszania wstępnego. Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien przekraczać proporcji 1:50. więcej »
| ||||||||||
Olej- CASTROL POWER1 RACING 4T 10W50Castrol Power 1 Racing 4T - wyjątkowa moc i przyspieszenie oraz utrzymanie ochrony nawet podczas ekstremalnej jazdy.
Castrol Power 1 Racing 4T został opracowany specjalnie z myślą o motocyklistach, którzy lubią czerpać przyjemność z jazdy na granicy możliwości swoich i sprzętu
W pełni syntetyczny olej do silników 4-suwowych wykorzystujący Technologię Race Derived opracowaną w opariu o długoletnie doświadczenie w sportach motocyklowych. Płynie szybciej redukując wewnętrzne opory i pozostaje na kluczowych elementach silnika nawet podczas ekstremalnej pracy.
Przetestowany w celu udowodnienia zwiększenia mocy i poprawy szybkości reakcji motocykla na otwarcie przepustnicy
Dzięki TRIZONE TECHNOLOGY™ olej ten jest dedykowany do ochrony zarówno silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. więcej » | ||||||||||
Supermax 2T Mix (0)Supermax 2T Mix (0) to półsyntetyczny olej, który przeznaczony do stosowania w silnikach dwusuwowych z zapłonem iskrowym motocykli, pił łańcuchowych, kosiarek, skuterów, skuterów śnieżnych, urządzeń ogrodniczych i rolniczych. Typowe dozowanie to 1:50 (2% oleju w paliwie) lub wyższe, jeśli zaleca je producent silnika. więcej » | ||||||||||
Olej MOTUL 5100 Ester 15W-50Stosowany do Motocykli używanych w ruchu ulicznym,motocykle terenowe, enduro, trial. Motocykle z silnikami czterosuwowymi, z /bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem.
Inne: motocykle bez katalizatora, skutery, ATV.
Ulepszona praca mokrego sprzęgła potwierdzona normą JASO MA
Własnosci:
Norma: API SL / SJ / SH / SG
Aprobata techniczna: JASO MA więcej »
| ||||||||||
MOTUL QUAD 4T 10W40 4LOlej mineralny do pojazdów typu ATV, VTT, Quad wyposażonych w silniki 4-suwowe, z oddzielną oraz zintegrowaną skrzynią biegów, szczególnie polecany do mokrych sprzęgieł. Zalecany do : SUZUKI KINGQUAD, YAMAHA GRIZZLI, RAPTOR, YFZ, KFX, KAWASAKI BRUTE FORCE,HONDA RANCHER, POLARIS SPORTSMAN, SUZUKI LTZ, CAN AM RENEGADE, CAN AM OUTLANDER, KINGWAY więcej »
| ||||||||||
Olej Motul 5100 10w40 4TOlej Motul 5100 Ester 10W-40 dostępny w bańkach 4L ,1L , 2l - Super cena
olej do silników o wysokich osiągach półsyntetyczny na bazie estrów.
Stosowany do Motocykli używanych w ruchu ulicznym,motocykle terenowe, enduro, trial. Motocykle z silnikami czterosuwowymi, z /bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem.
W ofercie również filtry Athena, Hiflo, Vesrah, więcej »
| ||||||||||
Millers Oils ZSS 20W50 5LBazuje na najwyższej jakości dodatkach zwiększających osiągi oraz dodatkach odpornych na ścinanie wymieszanych z bazą olejową mineralną i syntetyczną.
STOSOWANIE:
Stosować w silnikach motocykli czterosuwowych, kartach i skuterach, które wymagają oleju 20W50.
KORZYŚCI:
formuła półsyntetyczna
wyrafinowany zestaw dodatków podnoszących osiągi
lepkość, która powoduje zmniejszone zużycie oleju – polecany do wyścigów długodystansowych
ze względu na lepkość SAE 50, znakomicie utrzymuje ciśnienie oleju nawet w bardzo wysokich temperaturach
współpracuje z mokrym sprzęgłem
CHARAKTERYSTYKA:
Klasa lepkości SAE 20w50
Ciężar właściwy przy 150C…0,888
Lepkość kinematyczna przy 1000C…22,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C….190 cSt
Indeks lepkości…140
Temperatura krzepnięcia…-150C
Temperatura zapłonu…2000C
Lepkość na zimno przy -250C…7,000cP więcej »
| ||||||||||
Millers Oils ZFS 10W40 5LSTOSOWANIE:
Stosować w silnikach i skrzyniach biegów motocykli, które wymagają najlepszego możliwego oleju.
KORZYŚCI:
ZFS 10W40 został stworzony do użytku zarówno w silnikach chłodzonych powietrzem, jak i cieczą, jest to specjalny olej motocyklowy stworzony od podstaw, zupełnie inny od olei samochodowych.
Stały, wysoki współczynnik tarcia po to, aby znakomicie współpracować z mokrym sprzęgłem, spełnia przy tym wysokie wymagania normy JASO MA
W pełni syntetyczna baza ze specjalnymi dodatkami chroniącymi silnik przy długiej pracy w wysokich temperaturach
Zoptymalizowany do silników czterosuwowych – zapewnia utrzymywanie silnika w czystości
Chroni mechanizm rozrządu zaworowego
Wspaniała odporność na utlenianie
Chroni uszczelki
CHARAKTERYSTYKA:
Przewyższa wymagania producentów motocykli, którzy wymagają oleju 10W40, przewyższa wymagania:
JASO MA, API SJ więcej »
| ||||||||||
Motul 5100 Ester 10W40 4LSpełnia wymagania JASO MA, antypoślizgowa technologia do mokrych sprzęgieł. przeznaczony również do układów z katalizatorem, Zawiera sulfonian wapnia, może wywoływac reakcję alergiczną. więcej »
| ||||||||||
Repsol Off Road 4T 1LZastosowanie
Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego.
Właściwości
opracowany w celu zapewnienia całkowitej ochrony, chroni przed zużyciem, gwarantowana czystość silnika.
jego właściwości lepkościowe pomagają uruchomić silnik w niskich temperaturach i
wspomagają smarowanie w dowolnej temperaturze.
opracowany w szczególności do stosowania w sytuacjach, w których występują wysokie obroty, wykazując doskonałe właściwości w zastosowaniach off-roadowych.
zapewnia dobre tarcie na płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu i przedwczesnemu zużyciu układów smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło). więcej »
| ||||||||||
Repsol Town 2T 1LZastosowanie
Motocykle dwusuwowe ogólnego użytku. Można stosować w maszynach z automatycznymi układami smarowania z wykorzystaniem pompy lub mieszane ręcznie, w postaci premix. Proponowany współczynnik wynosi od 2% do 4%. Dostosować współczynnik zgodnie z zaleceniami producenta oraz do warunków jazdy.
Właściwości
zwiększona moc smarowania, która ogranicza zużycie, przedłużając żywotność silnika.
minimalizuje powstawanie osadów poprzez utrzymywanie szczelin wylotowych w czystości.
ogranicza pocenie się korpusów świec zapłonowych oraz zapobiega przywieraniu pierścieni tłoków. więcej »
| ||||||||||
Moto Fork Oil 10W 1LWłaściwości
dobre parametry przy zmianach temperatury w związku z wysokim wskaźnikiem lepkości.
dobre charakterystyki amortyzacyjne oraz kompatybilność z uszczelkami olejowymi.
doskonałe parametry przeciwcierne dzięki specjalnym dodatkom.
znakomita odporność na starzenie oraz dobre właściwości zapobiegające rdzewieniu i właściwości antykorozyjne. więcej »
| ||||||||||
Repsol Moto Racing 10W50 4T 4LZastosowanie
Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego.
Właściwości
wysoki wskaźnik lepkości zapewniający równomierny przepływ w niskich temperaturach, a także maksymalną ochronę silników wysokowydajnych.
jego skład gwarantuje równomierne przesuwanie się płytek sprzęgła oraz ochronę skrzynki biegów w układach smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło).
wyniki uzyskane podczas testów na wysokowydajnych silnikach czterosuwowych w ekstremalnych warunkach. więcej »
|