Oleje przekładniowe
Olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID FE 75W85Najwyższej klasy, syntetyczny olej FUCHS SINTOPOID SAE 75W85 stosowany jest do przekładni głównych w samochodach osobowych. Jest to olej rekomendowany przede wszystkim do samochodów marki FIAT, Lancia, Alfa Romeo. Posiada pakiet dodatków uszlachetniających, spełniających normę API GL-5.
Przy użyciu tego oleju wzrasta efektywność pracy skrzyni biegów, ulega ograniczeniu temperatura jej pracy, zapewniony jest łatwy rozruch w niskich temperaturach oraz ograniczone jest zużycie paliwa. Olej TITAN SINTOPOID SAE 75W85 skutecznie przeciwdziała zużyciu przekładni, powstawaniu korozji oraz szlamów i osadów. Zapewnia też idealną pracę przekładni w wysokich i niskich temperaturach. Nie ulega pienieniu nawet przy bardzo wysokich obciążeniach mechanizmów. Jest kompatybilny z innymi markowymi olejami przekładniowymi. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOFLUID FE 75WPrzekładniowy, syntetyczny FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W jest olejem stosowanym do manualnych skrzyń biegów w samochodach osobowych. Pakiet dodatków, które posiada, spełnia normę API GL-4. Technologia FE (Fuel Economy) wpływa na zapewnienie najwyższej efektywności pracy przekładni i redukcji zużycia paliwa. Olej ten wpływa na łatwy rozruch przekładni również w niskich temperaturach otoczenia.
Można go stosować zgodnie z zaleceniami producenta, przez cały okres eksploatacji pojazdu.
Jest świetna alternatywą dla olejów serwisowych VW. Może być stosowany w wielu skrzyniach, które spełniają normy lepkości SAE 75W.
Zalety tego oleju są doceniane przez użytkowników Mercedesa klasy A, których skrzynie są bardzo wrażliwe na jakość oleju. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80Olej przekładniowy FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80 jest olejem w pełni syntetycznym na estrach o lepkości SAE 75W80 i klasie API GL-5, mającym zastosowanie w manualnych skrzyniach biegów w samochodach osobowych. Ze względu na swoją wysoką jakość, uzyskał aprobatę i rekomendację wielu producentów samochodów. Posiada w swym składzie pakiet nowoczesnych dodatków uszlachetniających, który zapewnia właściwą pracę synchronizatorów wykonanych z różnego typy materiałów. Jako jeden z niewielu olejów na rynku mimo specyfikacji API GL-5 może być stosowany w niektórych skrzyniach, w których wymagana jest klasyfikacja API GL 4.
Posiada doskonałą charakterystykę temperaturowo-lepkościową znacznie przewyższającą standardowe oleje przekładniowe, dzięki temu zapewnia idealne właściwości smarne w niskich i wysokich temperaturach.
Olej FUCHS SINTOFLUID SAE 75W80 jest doskonałą alternatywą cenową dla oryginalnych olejów serwisowych. W wielu przypadkach przewyższa swoją jakością produkty oryginalne. więcej »
| ||||||||||||
Alpha SP 68Opis produktu:
Olej Alpha SP 68 jest olejem przekładniowym stworzonym na bazie oleju mineralnego oraz wysokiej jakości dodatków (siarka, fosfor oraz dodatki antykorozyjne, antyutleniające i przeciw pieniące)
Wskazania:
Olej Castrol Alpha SP 68 jest przeznaczony do wszystkich rodzajów zamkniętych przemysłowych napędów zębatych, w tym przekładni ślimakowych ze stali i brązu.
ZALET
Ze względu na dodatki smarne, chroni przed erozją boków, przedłużając żywotność komponentów.
Dłuższa żywotność smaru zwiększa czas między wymianami.
Chroni przekładnię zarówno na tarcie jak i korozję więcej » | ||||||||||||
Hipomax GL-4 80W/90 (0)Olej przeznaczony do smarowania manualnych i automatycznych skrzyń biegów, wspomagania układów kierowniczych oraz wypełniania układów hydraulicznych. więcej » | ||||||||||||
Anderol-BV, syntetyczny olej do sprężarek , ANDEROL S 68ANDEROL S 68, Syntetyczny, olej do sprężarek, Anderol-BV
Pevpol: oferujemy syntetyczny olej
do sprężarek śrubowych ANDEROL S 68
Dystrybutor na terenie Polski: Pevpol
Producent: Anderol-BV, Specialty Lubricants
Produkcja: zgodnie z DIN 51506
Charakterystyka:
Lepkość w 40°C: 69,4
Lepkość w 100°C: ~10,5
Indeks lepkości: 139
Temperatura zapłonu, °C: >240
Temperatura płynięcia, °C: więcej » | ||||||||||||
Anderol-BV, syntetyczny olej do sprężarek , ANDEROL S 46Anderol-BV, olej do sprężarek , ANDEROL S 46
Pevpol: oferujemy syntentyczny olej
do sprężarek śrubowych ANDEROL S 46.
Dystrybutor na terenie Polski: Pevpol
Producent: Anderol-BV, Specialty Lubricants
Produkcja: zgodnie z DIN 51506
Charakterystyka:
Lepkość w 40°C: 48,8
Lepkość w 100°C: ~17,9
Indeks lepkości: 131
Temperatura zapłonu, °C: >238
Temperatura płynięcia, °C: więcej » | ||||||||||||
Matrix-BV. Olej do sprężarek Śrubowych, AIRCOMP 68Matrix-BV. Olej do sprężarek Śrubowych, AIRCOMP 68
Pevpol: oferujemy profesjonalny wielosezonowy mineralny olej
do sprężarek śrubowych, Aircomp 68.
Dystrybutor na terenie Polski: Pevpol
Producent: Matrix-BV, Specialty Lubricants
Produkcja: zgodnie z ISO 6743-3A DAH
Charakterystyka:
klasa lepkości ISO: 68
Gęstość w 15°C : 0,880
Lepkość w 40°C: 67,2
Lepkość w 100°C: 8,5
Wskaźnik lepkości: 101
Temperatura zapłonu, °C: >233
Temperatura płynięcia, °C: ← 27
Systematyczna wymiana oleju skutkuje
bezawaryjną pracą sprężarki.
Producenci sprężarek zalecają wymianę zgodnie
ze specyfikacją maszyny lub raz w okresie 12 miesięcy.
Opakowania: 5 – 20 litrów.
Cena detal. netto: 25 zł. / 1 litr
Zapraszamy do kontaktu:
olej@matrix-bv.pl
pevpol@pevpol.pl
Tel.: 883 443 773 więcej » | ||||||||||||
Orlen Hydrol 180kg/205L L-HL/HM/HV 32/46/68Charakterystyka
Oleje hydrauliczne Hydrol® L-HL do hydrostatycznych układów hydraulicznych produkowane są w oparciu o wysokojakościowe mineralne oleje bazowe oraz pakiet dodatków uszlachetniających poprawiających własności przeciwkorozyjne i przeciwutleniające.
Zastosowania
Oleje hydrauliczne Hydrol® L-HL przeznaczone są do stosowania w nisko i średnio obciążonych układach przeniesienia siły oraz napędu i sterowania hydraulicznego urządzeń z napędem hydrostatycznym, pracujących w umiarkowanych warunkach temperaturowych.
Normy, aprobaty, specyfikacje
DIN 51524 cz.1,
NO-91-A231: 1998 – dla oleju Hydrol® L-HL w klasach lepkości: 15, 32, 46,
Oleje w klasach lepkościowych VG 32, 46 ,68 , 100, 150 zostały dopuszczone do stosowania w górnictwie i posiadają certyfikat wydany przez Główny Instytut Górnictwa uprawniający do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa. więcej »
| ||||||||||||
Olej hydrauliczny Hydrol L-HV 46 20LZapewnia wydłużenie czasu eksploatacji, zmniejszenie zużycia powierzchni elementów trących w układach pomp hydraulicznych, pracę w szerokim zakresie temperatur z zachowaniem optymalnych własności lepkościowych. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy GL-4 80W90 20LGL-4 80W-90 przeznaczony jest do smarowania manualnych skrzyń biegów oraz innych przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy: dużych prędkościach / małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach / dużym momencie obrotowym. więcej »
| ||||||||||||
Rozcienczalnik Benzyna EkstrakcyjnaZASTOSOWANIE:
Używana jako rozcieńczalnik do farb i lakierów olejnych, ftalowych i asfaltowych. Stosuje się ją również do wywabiania plam, odtłuszczania powierzchni przed malowaniem itp. więcej »
| ||||||||||||
Olej maszynowy AN-46 20LOlej przeznaczony do smarowania lekko obciążonych części maszyn przemysłowych (łożysk, prowadnic, przekładni mechanicznych, wrzecion itp.), przelotowych, lekko obciążonych układów smarowania i pomocniczych węzłów tarcia. więcej »
| ||||||||||||
Olej hydrauliczny HL-46 20LProdukowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanhych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej. więcej »
| ||||||||||||
Olej hydrauliczny HL-32 5LProdukowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanhych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej. więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils TRX 75w90 1LSTOSOWANIE:
Do użytku w skrzyniach manualnych oraz mostach i dyferencjałach samochodów osobowych i lekkich dostawczych, które wymagają oleju API GL4/GL5.
KORZYŚCI:
TRX 75W90 zapewnia pełną ochronę przed zużyciem i korozją. Poprawia jakość i wyczucie skrzyni przy zmianach biegów. Może być używany w celu uzupełnienia oleju w skrzyniach – miesza się ze wszystkimi olejami oprócz olejów typu ATF. więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils MILLERMATIC ATF +4 1LSTOSOWANIE:
Do użytku w automatycznych skrzyniach biegów, które wymagają takiego oleju, np. Chrysler, Dodge, Plymouth, Jeep, Eagle, zastępuje oleje klasy ATF +3.
KORZYŚCI:
Mieszalny z olejami ATF +3, znakomita ochrona skrzyni przed zużyciem, odporność przeciw zamarzaniu.
Znakomite właściwości przy niskich temperaturach, wydłużona żywotność skrzyni, łatwiejsze zmienianie się biegów.
Millermatic ATF +4 zapewnia:
Znakomitą odporność na utlenianie w wysokich temperaturach – do 160 000km w normalnych warunkach.
Stabilne właściwości cierne zwiększają trwałość przekładni.
Znakomita płynność w niskich temperaturach zapewnia znakomite właściwości nawet przy nierozgrzanej
skrzyni. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy GL-4 80W90 5LGL-4 80W-90 przeznaczony jest do smarowania manualnych skrzyń biegów oraz innych przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy: dużych prędkościach / małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach / dużym momencie obrotowym. więcej »
| ||||||||||||
Olej hydrauliczny HL-46 5LDo stosowania w układach napędowych oraz sterowania hydraulicznego urządzeń z napędem hydrostatycznym, pracujących przy podwyższonej temperaturze i wilgotności otoczenia. więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils UN ATF Dexron II 1LSAE klasa lepkości: n/a
Ciężar właściwy przy 150C…0,866
Lepkość kinematyczna przy 1000C…7,5 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…38,9 cSt
Indeks lepkości…164
Temperatura krzepnięcia…-42oC
Temperatura zapłonu…210oC
Kolor czerwony więcej »
|