Podstawowe zalety i korzyści:
Zapewnia utrzymanie warstwy ochronnej na ruchomych powierzchniach silnika dając im ochronę już od momentu rozruchu.
Gwarantuje szybki przepływ oleju do wszystkich obciążonych elementów wymagających ochrony, pozwalając na utrzymanie najwyższych parametrów przeciwzużyciowych.
Przewyższa wymagania najbardziej rygorystycznych testów silnikowych większości producentów pojazdów zapewniając najwyższą możliwą ochronę wszystkim częściom silnika.
Nowoczesna w pełni syntetyczna technologia, zapewnia długotrwałą i stałą ochronę w całym okresie pomiędzy wymianami oleju.
Zwycięzca testu na płynność w ekstremalnie niskich temperaturach, w porównaniu do wiodących syntetycznych olejów dostępnych na rynku.
Najlepszy w teście na maksymalną moc silnika EMP.
Utrzymuje moc silnika do 45% dłużej niż inne wiodące oleje syntetyczne.
Niepokonany w teście na oszczędność paliwa M111FE. więcej » Dodano: 2012-02-21 CastrolCena: 160 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 4000 ml | Normy i specyfikacje: | MB-Approval 229.31/ 229.51 | | BMW Longlife-04 | | Porsche (poza Cayenne V6) | | VW 502.00/505.00 |
|
Zastosowanie:
- podczas silnych mrozow i upałów
- do jazdy normalnej i sportowej
- benzyna/diesel więcej » Dodano: 2012-02-15 ELFCena: 85 zł Rodzaj: | półsyntetyczne | Pojemność: | 4000 ml | Normy i specyfikacje: | API: SL/CF ACEA 04: A3/B4 | | VW 505.00 | | MB 229.1 |
|
Olej do składania silników i skrzyni biegów oraz dyferencjałów. Zawiera składniki zabezpieczające przed zużyciem do użytku przy składaniu silników i skrzyni biegów. Bazuje na oleju silnikowym, bardzo duża liczba dodatków zabezpieczających przed zużyciem podczas pierwszego rozruchu. Podczas rozruchu przylega do metalu a następnie miesza się z olejem. Nie blokuje kanałów olejowych, tak jak to robią smary zabezpieczające przed zacieraniem. więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 289.48 zł Rodzaj: | półsyntetyczne | Pojemność: | 5000 ml |
|
STOSOWANIE:
Używać przy docieraniu silnika, przy delikatnym traktowaniu silnika do maksimum 800km. Stworzony do zmodyfikowanych silników benzynowych i Diesel.
KORZYŚCI:
CRO 10W40 został stworzony by sprostać wymaganiom profesjonalnych warsztatów mechanicznych budujących silniki wyczynowe.
Zwiększa docelową moc powodując lepsze „układanie się” silnika.
CRO 10W40 zapewnia maksymalną ochronę mocno wyżyłowanych podzespołów zapewniając optymalne układanie się pierścieni i tulei.
Dobrana lepkość zapewnia, że (pomimo zastosowania bardzo dużej ilości dodatków) pierścienie osiągną graniczny poziom smarowania podczas docierania.
CHARAKTERYSTYKA:
API SJ/CF
Może pracować 5 godzin docierania na hamowni, lub 800km w normalnych warunkach
Optymalna temperatura pracy oleju: 85 – 115 stopni Celsjusza więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 146.62 zł Rodzaj: | półsyntetyczne | Pojemność: | 5000 ml |
|
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach wyczynowych bazujących na silnikach seryjnych.
KORZYŚCI:
Dobry stosunek ceny do jakości
Wyrafinowany zestaw dodatków do silnika
Maksymalna ochrona silnika
Maksymalna moc silnika
CHARAKTERYSTYKA:
Stworzony głównie z myślą o wyścigach krótkodystansowych.
Idealnie pasuje do silników takich jak Rover V8, Ford Kent i Pinto we wszystkich rodzajach motorsportu. więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 183.38 zł Rodzaj: | mineralne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | ACEA A3/B3 API SL/CF Rover RES 22.OL.G4/PD2 Mercedes-Benz MB 229.1 SAE 20W50 |
|
STOSOWANIE:
Używać w wysilonych silnikach benzynowych wyczynowych pojazdów wyprodukowanych w okresie od lat 50-tych do 80-tych. Szczególnie polecany do pojazdów pracujących w bardzo wysokich temperaturach np. w wyścigach długodystansowych. Idealny do silników wyścigowych pojazdów takich jak: Jaguar, Austin Healey, MG, TR, Aston Martin oraz amerykańskich V8. Znakomity do zmodyfikowanych silników Ford Pinto i Kent.
KORZYŚCI:
Zawiera wyrafinowany zestaw dodatków zapewnia maksymalną mocZapewnia maksymalną ochronę silnika i minimalne straty mocy, a wysoka lepkość SAE 60 zapewnia utrzymanie ciśnienia oleju w wysokiej temperaturze.Półsyntetyczna formuła redukuje tarcie więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 202.65 zł Rodzaj: | półsyntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | SAE 20W60 |
|
STOSOWANIE:
Używać w wysilonych silnikach benzynowych.
KORZYŚCI:
Nie działa negatywnie na katalizatory, spełnia wysokie wymagania stawiane nowoczesnym silnikom.
Zawiera wyrafinowany zestaw dodatków.
Zapewnia maksymalną ochronę silnika i minimalne straty mocy więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 192.39 zł Rodzaj: | półsyntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | SAE 10W40 |
|
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefiny (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 15W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych pracujących w ekstremalnych
warunkach, np. wyścigi długodystansowe, rajdy więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 272.47 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF oraz ACEA A3/A4 MB 229.1 MB 228.1 ACEA A2-96 |
|
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach wyczynowych oraz silnikach seryjnych. Znakomity do silników z- oraz bez- turbosprężarek.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 10W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych pracujących w ekstrema więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 272.54 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | API SL/CF | | ACEA A3/A4 SAE 10W60 |
|
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do silników z- jak i bez- turbosprężarek.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 272.54 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | SAE 10W50 |
|
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny. Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony. Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu. Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie. Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju. CFS 10W40 zawiera formułę dodatków zapewniających pełną ochronę małych silników wyczynowych o wysokich obrotach maksymalnych: w nowocze więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 272.54 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF | | oraz ACEA A3/B4. |
|
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 5W40 zapewnia optymalny balans pomiędzy hydrodynamicznym i granicznym smarowaniem a stratami mocy spowodowanymi pracą pompy oleju więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 272.54 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF | | oraz ACEA A3/A4 |
|
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do samochodów wymagających najwyższej jakości oleju 5w30. Nie stosować w pojazdach wyposażonych w filtry cząstek stałych.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 272.47 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | Przewyższa wymagania API SL/CF oraz ACEA A3/B4. |
|
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika, zwłaszcza podczas kwalifikacji, lub innych krótkich wyścigów, w silnikach, które zostały przystosowane do oleju takiego typu.
Przeznaczony do użytku w sporcie oraz podczas track days.
UPDATE: Znakomicie sprawdza się w samochodach seryjnych wymagających oleju 0w20 o takich parametrach.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Zna więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 272.47 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF | | oraz ACEA A3/B4 |
|
STOSOWANIE:
Do silników Diesel w samochodach osobowych i lekkich dostawczych, zwłaszcza VW z pompowtryskiwaczami (Pumpe Duse), montowanych w samochodach VW, Skoda, Seat, Audi, Ford.
KORZYŚCI:
Gwarancja jakości VW. Skraca czas rozgrzewania się silnika, i zapewnia znakomite smarowanie w niskich temperaturach oraz podczas jazdy na krótkich dystansach. Znakomita lepkość w szerokim zakresie temperatur. Minimalizuje zużycie paliwa. Nie używać w samochodach z filtrem cząstek stałych (DPF). więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 169.8 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | VW 500.00 | | 505.00 oraz 505.01 ACEA B4 API CF | | Ford M2c 917A |
|
STOSOWANIE:
Do silników Diesel z turbodoładowaniem oraz wolnossących w samochodach osobowych i lekkich dostawczych.
KORZYŚCI:
Zapewnia minimalne zużycie paliwa oraz maksymalne osiągi. Zwiększona ochrona przed zużyciem i korozją. XFE został tak sformułowany, aby usuwać osady i utrzymywać silnik w czystości. więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 142.42 zł Rodzaj: | półsyntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | ACEA B3 | | B4 API CH4 | | CI4 Mercedes 228.3 Rover RES 22.OL.PD2 VW 505.00 PSA – PD2 |
|
STOSOWANIE:
Rekomendowany do użytku w nowoczesnych silnikach benzynowych i Diesel, gdzie taki olej jest wymagany przez producenta.
KORZYŚCI:
Zapewnia łatwy rozruch i szybkie rozprowadzenie się oleju w silniku nawet w bardzo niskich temperaturach. Pomaga zminimalizować zużycie paliwa oraz wydzielanie szkodliwych związków do atmosfery. Chroni przed zużyciem nawet w bardzo surowych warunkach. Pasuje do wielu nowoczesnych samochodów, włączając w to te o wydłużonych okresach między przeglądami. więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 148.58 zł Rodzaj: | półsyntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | · API SL/CF · ACEA A3 | | B3 · Daimler-Chrysler (Mercedes) 229.1 | | BMW · VW 500.00/502.00/505.00 · Spełn |
|
STOSOWANIE:
Do użytku w tych nowoczesnych samochodach, których producenci zalecają olej o tej lepkości. XSS 5W30 jest szczególnie polecany do samochodów Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover zarówno benzynowych i Diesel, a także do wielu samochodów japońskich , wymagających dokładnie takiej lepkości.
KORZYŚCI:
Zapewnia łatwy rozruch i szybkie rozprowadzenie się oleju w silniku nawet w bardzo niskich temperaturach. Pomaga zminimalizować zużycie paliwa oraz wydzielanie szkodliwych związków do atmosfery. Chroni przed zużyciem nawet w bardzo surowych warunkach. Pasuje do wielu nowoczesnych samochodów, włączając w to te o wydłużonych okresach między przeglądami. więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 155.42 zł Rodzaj: | półsyntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | · ACEA A1 | | B1 | | A5 · Ford WSS-M2C913 – A | | M2C913 – B |
|
STOSOWANIE:
Do silników Diesel z turbodoładowaniem oraz wolnossących, wszędzie tam, gdzie wymagana jest najwyższa sprawność.
KORZYŚCI:
Zapewnia maksymalną ochronę silnika nawet w najbardziej ciężkich warunkach pracy. Pełna ochrona przed zużyciem silnika i korozją. Znakomite właściwości czyszczące silnik. więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 172.54 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | · ACEA B3 | | B4 · API CH4 | | CI4 · Mercedes-Benz 228.3 & 229.1 · Volkswagen 505.00 · PSA – PD2 |
|
STOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej » Dodano: 2012-02-02 Millers OilsCena: 224.56 zł Rodzaj: | syntetyczne | Pojemność: | 5000 ml | Normy i specyfikacje: | API SL/CF ACEA A3-02 i B3-98 Mercedes-Benz 229.1 SAE 10W60 |
|