Oleje silnikowe
Millers Oils XFS 5w50STOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 5w40 5LSTOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane
zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 0W40 5LSTOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF Longlife 5w30 5LSTOSOWANIE:
Znakomicie pasuje do silników benzynowych i Diesel spełniających normy emisji spalin Euro IV, z- oraz bezfiltra cząstek stałych (DPF). Szczególnie polecany do samochodów ze zmiennymi okresami pomiędzy przeglądami (wymianami oleju) – WIV (wg wskazań komputera) i innych pojazdów, które potrzebują oleju wzmagającego wydajność paliwa.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C4 5w30 5LSTOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C4. Jest to olej przygotowany przede wszystkim do najnowszych silników Diesel Renault z filtrami cząstek stałych.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C3 5w30 5LSTOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C3. Szczególnie polecany do silników samochodów takich jak Mercedes – Benz i BMW, w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C2 5w30 5LSTOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C2. Spełnia fabryczne wymagania dla wielu najnowszych silników Renault, Peugeot, Citroen, znakomity także do samochodów marek takich jak Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Chevrolet, Lexus i Toyota.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE ECO 5w30 5LWysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach.
Sformułowany, aby spełnić najnowsze wymagania wobec oleju stawiane przez firmę Ford dotyczące zminimalizowania zużycia paliwa i ochrony silnika przy stosowaniu paliw Bio-Diesel. Pasuje także do samochodów, które wymagają oleju o starszej specyfikacji Ford: M2C 913B więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C1 5w30 5LSTOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C1. Spełnia fabryczne wymagania dla najnowszych silników Diesel Mazda i Mitsubishi z filtrami cząstek stałych, a także najnowszą normę M2C 934B stosowaną np. w samochodzie Jaguar XF 3.0 Diesel.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Castrol Magnatec 15W40 4L- Doskonałe właściwości w wysokich temperaturach z zapasem wytrzymałości, zachowanie odpowiedniego filmu olejowego nawet w skrajnych warunkach, dzięki nowej kombinacji dodatków;
- Niskie straty przy odparowaniu, co gwarantuje niewielkie zużycie oleju;
- Dobra stabilność na ścinanie, stały zakres lepkości również w długiej eksploatacji oleju bez jego wymiany;
- Odporność na starzenie i utlenianie, dobre właściwości zapobiegające powstawaniu czarnych szlamów. więcej »
| ||||||||||||||
Castrol Magnatec Diesel 10W40 4LEfektywna ochrona silników wysokoprężnych w krytycznej fazie rozruchuWydajność i elastyczność silnikaAktywna i ciągła ochrona we wszystkich warunkach i stylach jazdyDoskonała płynność i dobre smarowanie oleju w warunkach zimowychMieszalny ze wszystkimi olejami spełniającymi specyfikację API: SH, SJ, SL, SM więcej »
| ||||||||||||||
Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 4LPrzy stosowaniu Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 zaleca się wymianę oleju po 15 000 km lub raz w roku.
Klasa lepkości: SAE 5W-40
Klasa jakości: ACEA A3/B3/B4, API SL/CF
Specyfikacje: więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils Millerol M50 5LSTOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów.
Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M50 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE…50
Ciężar właściwy przy 150C…0,902
Lepkość kinematyczna przy 1000C…20,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…276 cSt
Temperatura krzepnięcia…-6oC
Temperatura zapłonu…248oC więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils Millerol M40 5LSTOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów.
Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M40 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE… 40
Ciężar właściwy przy 150C…0,891
Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…141 cSt
Indeks lepkości…96
Temperatura zapłonu…200oC więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils Millerol M30 5LOlej typu monograde nie zawierający detergantów silników samochodów zabytkowych i klasycznych.Wysoko rafinowana obojętnymi rozpuszczalnikami baza olejowa z dodatkami wpływającymi tylko na zahamowanie utleniania i chroniącymi silnik przed zużyciem.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów. Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M30 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE… 30
Ciężar właściwy przy 150C…0,891
Lepkość kinematyczna przy 1000C…11,2 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…93,9 cSt
Temperatura krzepnięcia…-150C
Temperatura zapłonu…2210C więcej »
| ||||||||||||||
Formula F 5w30Olej Ford Formula F
syntetyczny, paliwo oszczędny olej silnikowy zapewniający wyższe osiągi i redukcję szkodliwych substancji.
Olej opracowany dla Forda przez firmę Castrol.
Nadaje się do silników Diesla z filtrem cząstek stałych.
Specyfikacja: WSS-M2C913-C; ACEA A1/B1;
zastosowanie: Diesel/benzyna
indeks: 14E9EC
opakowanie 5 litrów
www.ford.sklep.pl więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 5W40 5LOlej syntetyczny do silników benzynowych oraz diesli. Posiada certyfikaty Porsche, BMW Longlife 98, Mercedes-benz 229.1, VW 502,00, 505,00. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils PremiumFirma Millers Oils jest zdobywcą kilku nagród Brytyjskiego Instytutu Transportowego - dla najlepszego producenta smarów i olejów. Zdobywca prestiżowej nagrody Firma Roku w sektorze Motorsport z 2005 roku. Posiadają certyfikat ISO 9001, są członkami FPAL, UKLA, UEIL oraz Classic British Quality Charter.
W efekcie oferujemy nieprawdopodobnie szeroki asortyment wysokiej jakości produktów, którym możesz w pełni zaufać, i od których możesz oczekiwać większej ochrony i osiągów nawet w ekstremalnych warunkach, gdziekolwiek je zastosujesz. więcej » | ||||||||||||||
Mobil 15W40 5LOlej Mobil Super M 15W-40 dedykowany zarówno do aut z silnikiem benzynowym jak i silnikow wysokoprężnych. więcej »
| ||||||||||||||
Mobil Diesel 10W40 4LMobil Super 2000 to półsyntetyczny olej silnikowy. Zalecany tam, gdzie występują ciężkie warunki jazdy. Mobil Super 2000 10W-40 pomaga zapobiegać uszkodzeniom silnika wynikającym z pracy przy dużym obciążeniu. więcej »
|