Oleje
Olej przekładniowy Motylgear 75W80 2LMOTUL MOTYLGEAR 75W80 2L - Olej przekładniowy do obciążonych skrzyń biegów, .
Przeznaczony do skrzyń biegów i i innych przekładni bez blokady mechanizmu różnicowego.
Polecany do samochodów francuskich marki Renault, Citroen i Peugeot.
Opakowanie 2L, 1L
Normy:
API GL-4
API GL-5
MIL-L-2105 D więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID LS 75W140![]() Syntetyczny, przekładniowy olej FUCHS SINTOPOID 75W140 stosuje się do skrzyń biegów i mostów zarówno z blokadą jak i bez blokady mechanizmu różnicowego, w samochodach osobowych i dostawczych. Szczególnie zalecany jest do samochodów marki BMW i CHRYSLER
Zalecany jest do najbardziej obciążonych przekładni zarówno konwencjonalnych jak i wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu. Dzięki wyjątkowej formulacji jest odporny na ścieranie i starzenie, co też wpływa na wydłużenie przebiegów między wymianami. Zapobiega powstawaniu szlamów i osadów, a dzięki doskonałym właściwościom smarnym, praca przekładni w niskich temperaturach otoczenia jest idealna. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID LS 75W90![]() Wielofunkcyjny olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID LS 75W90 zalecany jest do przekładni głównych i mostów napędowych z blokadą oraz bez blokady mechanizmu różnicowego. Przeznaczony jest do samoblokujących mechanizmów różnicowych. Dzięki niezwykłemu pakietowi dodatków, może być stosowany w maksymalnie obciążonych manualnych skrzyniach biegów w samochodach osobowych oraz wysoko obciążonych mostach napędowych o ograniczonym poślizgu. Zapewnia doskonałą pracę przekładni i najwyższe zabezpieczenie przeciwzużyciowe.
Doskonale sprawdza się nawet w starszych skrzyniach biegów, mimo nowoczesnej formulacji. Gwarantuje idealne właściwości smarne w ekstremalnie wysokich oraz niskich temperaturach otoczenia. FUCHS SINTOPOID LS 75W90 nie ulega pienieniu przy najwyższych obciążeniach. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID 75W90![]() Wysokiej jakości syntetyczny olej FUCHS TITAN SINTOPOID 75W90 przeznaczony jest do przekładni głównych w samochodach osobowych.
Olej ten gwarantuje przez cały okres eksploatacji, nawet przy wysokich obciążeniach, doskonałą pracę przekładni. Zabezpiecza przed korozją, zapobiega powstawaniu osadów i szlamu oraz chroni mechanizmy przed zużyciem. Zapewnia idealne właściwości smarne w niskich i wysokich temperaturach pracy.
Dzięki temu iż FUCHS TITAN SINTOPOID 75W-90 spełnia normę Volkswagena VW G052145, może być stosowany w tylnych mostach i mechanizmach różnicowych w skrzyniach automatycznych.
Jest kompatybilny z większością olejów o tej specyfikacji. Dopasowuje się również do uszczelniaczy, co nie powoduje wycieków z przekładni. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID FE 75W85![]() Najwyższej klasy, syntetyczny olej FUCHS SINTOPOID SAE 75W85 stosowany jest do przekładni głównych w samochodach osobowych. Jest to olej rekomendowany przede wszystkim do samochodów marki FIAT, Lancia, Alfa Romeo. Posiada pakiet dodatków uszlachetniających, spełniających normę API GL-5.
Przy użyciu tego oleju wzrasta efektywność pracy skrzyni biegów, ulega ograniczeniu temperatura jej pracy, zapewniony jest łatwy rozruch w niskich temperaturach oraz ograniczone jest zużycie paliwa. Olej TITAN SINTOPOID SAE 75W85 skutecznie przeciwdziała zużyciu przekładni, powstawaniu korozji oraz szlamów i osadów. Zapewnia też idealną pracę przekładni w wysokich i niskich temperaturach. Nie ulega pienieniu nawet przy bardzo wysokich obciążeniach mechanizmów. Jest kompatybilny z innymi markowymi olejami przekładniowymi. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOFLUID FE 75W![]() Przekładniowy, syntetyczny FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W jest olejem stosowanym do manualnych skrzyń biegów w samochodach osobowych. Pakiet dodatków, które posiada, spełnia normę API GL-4. Technologia FE (Fuel Economy) wpływa na zapewnienie najwyższej efektywności pracy przekładni i redukcji zużycia paliwa. Olej ten wpływa na łatwy rozruch przekładni również w niskich temperaturach otoczenia.
Można go stosować zgodnie z zaleceniami producenta, przez cały okres eksploatacji pojazdu.
Jest świetna alternatywą dla olejów serwisowych VW. Może być stosowany w wielu skrzyniach, które spełniają normy lepkości SAE 75W.
Zalety tego oleju są doceniane przez użytkowników Mercedesa klasy A, których skrzynie są bardzo wrażliwe na jakość oleju. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80![]() Olej przekładniowy FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80 jest olejem w pełni syntetycznym na estrach o lepkości SAE 75W80 i klasie API GL-5, mającym zastosowanie w manualnych skrzyniach biegów w samochodach osobowych. Ze względu na swoją wysoką jakość, uzyskał aprobatę i rekomendację wielu producentów samochodów. Posiada w swym składzie pakiet nowoczesnych dodatków uszlachetniających, który zapewnia właściwą pracę synchronizatorów wykonanych z różnego typy materiałów. Jako jeden z niewielu olejów na rynku mimo specyfikacji API GL-5 może być stosowany w niektórych skrzyniach, w których wymagana jest klasyfikacja API GL 4.
Posiada doskonałą charakterystykę temperaturowo-lepkościową znacznie przewyższającą standardowe oleje przekładniowe, dzięki temu zapewnia idealne właściwości smarne w niskich i wysokich temperaturach.
Olej FUCHS SINTOFLUID SAE 75W80 jest doskonałą alternatywą cenową dla oryginalnych olejów serwisowych. W wielu przypadkach przewyższa swoją jakością produkty oryginalne. więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils TRX 75w90 1L![]() STOSOWANIE:
Do użytku w skrzyniach manualnych oraz mostach i dyferencjałach samochodów osobowych i lekkich dostawczych, które wymagają oleju API GL4/GL5.
KORZYŚCI:
TRX 75W90 zapewnia pełną ochronę przed zużyciem i korozją. Poprawia jakość i wyczucie skrzyni przy zmianach biegów. Może być używany w celu uzupełnienia oleju w skrzyniach – miesza się ze wszystkimi olejami oprócz olejów typu ATF. więcej »
| ||||||||||||
Olej przekładniowy GL-4 80W90 5L![]() GL-4 80W-90 przeznaczony jest do smarowania manualnych skrzyń biegów oraz innych przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy: dużych prędkościach / małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach / dużym momencie obrotowym. więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils Ep 75W80 GL-5![]() Pasujący do najnowszych modeli Peugeot, Citroen, Fiat, Renault, Nissan, Mercedes-Benz.
SAE klasa lepkości:…75W80
Ciężar właściwy przy 150C…0,889
Lepkość kinematyczna przy 1000C…10,4 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…74,9 cSt
Indeks lepkości…125
Temperatura krzepnięcia…-35oC
Temperatura zapłonu…>220oC
Lepkość na zimno przy -300C…n/a więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils EP 80W90 GL-4 1L![]() Olej do przekładni, tylne mosty, dyferencjały, układy kierownicze. Olej hipoidalny.
SAE klasa lepkości: 80W90
Ciężar właściwy przy 150C…0,893
Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,5 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…151,6 cSt
Indeks lepkości…93
Temperatura krzepnięcia…-30oC
Temperatura zapłonu…>220oC
Lepkość na zimno przy -300C…n/a więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils TRX Synth 75W90 GL-5 1L![]() Idealny do większości najnowszych modeli Peugeot, Citroen, Fiat, Renault, Nissan, Mercedes-Benz. Przeznaczony do skrzyń biegów oraz mostów samochodów osobowych i dostawczych, gdzie wymagany jest olej najwyższej jakości. więcej »
|
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.