Oleje
Millers Oils Millerol M50 5LSTOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów.
Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M50 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE…50
Ciężar właściwy przy 150C…0,902
Lepkość kinematyczna przy 1000C…20,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…276 cSt
Temperatura krzepnięcia…-6oC
Temperatura zapłonu…248oC więcej »
| ||||||
Millers Oils Millerol M40 5LSTOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów.
Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M40 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE… 40
Ciężar właściwy przy 150C…0,891
Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…141 cSt
Indeks lepkości…96
Temperatura zapłonu…200oC więcej »
| ||||||
Millers Oils Millerol M30 5LOlej typu monograde nie zawierający detergantów silników samochodów zabytkowych i klasycznych.Wysoko rafinowana obojętnymi rozpuszczalnikami baza olejowa z dodatkami wpływającymi tylko na zahamowanie utleniania i chroniącymi silnik przed zużyciem.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów. Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M30 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE… 30
Ciężar właściwy przy 150C…0,891
Lepkość kinematyczna przy 1000C…11,2 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…93,9 cSt
Temperatura krzepnięcia…-150C
Temperatura zapłonu…2210C więcej »
|
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.