Oleje
Olej do przekładni automatycznych - ATF III D - op. beczka 20 Lolej do przekładni automatycznych ATF III D Jest przeznaczony do przekładni automatycznych w samochodach osobowych, truckach, autobusach, wózkach widłowych i innych pojazdach użytkowych, bez i z retarderami, przekaźnikami hydrodynamicznymi, wspomagającymi systemami hydraulicznymi (busterami), według regulacji i zaleceń producentów. może być stosowany w specjalnych przekładniach przemysłowych, gdzie wymagane jest stosowanie olejów typu ATF III oraz w sprzęgłach i systemach ręcznego sterowania.
Znakomicie zachowuje się w niskich temperaturach i gwarantuje bezawaryjną pracę przekładni oraz płynną (bez szarpnięć) zmianę przełożeń
W wysokich temperaturach pozostawia trwały film smarujący
Bardzo dobre parametry antyzużyciowe - wydłużone interwały wymiany oleju
Dodatkowo gwarantuje wszystkie wskaźniki jakie olej klasy ATF powinien posiadać, takie jak bardzo dobre własności antyzużyciowe, doskonała odporność na wysokie obciążenia, ochronę antykorozyjną, własności antypienne i kompatybilność z uszczelnieniami
SPECYFIKACJE :
- GM ATF Dexron III H - Volvo 97341 (AT101)
- überdeckt Dexron II D/E - Caterpillar TO-2
- Ford Mercon - Allison C-4
- MAN 339 Typ Z1 - Allison TES 389
- MAN 339 Typ V1 - MB 236.1 , 236.5 , 236.6 , 236.7
- ZF TE-ML 04D, 14A, 17C
- Voith H55.633540 (G 607)
DANE TECHNICZNE :
Gęstość w 15oC kg/m3 862
Lepkość kinematyczna w 40oC mm2/s 35,6
Lepkość kinematyczna w 100oC mm2/s 7,3
Wskaźnik lepkości 180
Punkt zapłonu DIN 51376 oC > 180
Temperatura krzepnięcia DIN 51597 oC < - 48
Kolor czerwony więcej »
| ||||||||
olej silnikowy SHPDOlej Silnikowy firmy Texaco
URSA SUPER TD 15W-40
SHPD
w opakowaniu 208litr
wszelkie informacje i zapytania na adres email:
lub tel. kom 501-658-677
lub 601-392-092
szczególowy opis oraz zatwierdzeniaproducentów cieżarówek itp.na email
Ursa Super TD 15W-40
Określenie
URSA SUPER TD 15W-40 to najwyższej jakości olej silnikowy klasy SHPD
(Super High Performance Diesel)
przeznaczony specjalnie do stosowania w wysoko obciążonych, wolnossących i turbodoładowanych silnikach z zapłonem samoczynnym, pracujących w ciężkich pojazdach transportowych (o wydłużonych przebiegach między wymianami oleju) oraz samochodach osobowych.
Zalety i zastosowanie
Olej URSA SUPER TD 15W-40 zaleca się do całorocznego stosowania w ciężkich pojazdach transportowych i autobusach, a także w samochodach osobowych wyposażonych w wolnossące jak również w turbodoładowane, wysilone silniki z zapłonem samoczynnym, przy wydłużonych okresach wymiany oleju (przy uwzględnieniu zaleceń podanych w instrukcjach obsł więcej »
| ||||||||
Olej hydrauliczny Hydrol L-HV 46 20LZapewnia wydłużenie czasu eksploatacji, zmniejszenie zużycia powierzchni elementów trących w układach pomp hydraulicznych, pracę w szerokim zakresie temperatur z zachowaniem optymalnych własności lepkościowych. więcej »
| ||||||||
Olej przekładniowy GL-4 80W90 20LGL-4 80W-90 przeznaczony jest do smarowania manualnych skrzyń biegów oraz innych przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy: dużych prędkościach / małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach / dużym momencie obrotowym. więcej »
| ||||||||
Olej maszynowy AN-46 20LOlej przeznaczony do smarowania lekko obciążonych części maszyn przemysłowych (łożysk, prowadnic, przekładni mechanicznych, wrzecion itp.), przelotowych, lekko obciążonych układów smarowania i pomocniczych węzłów tarcia. więcej »
| ||||||||
Olej hydrauliczny HL-46 20LProdukowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanhych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej. więcej »
| ||||||||
Olej hydrauliczny HL-32 5LProdukowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanhych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej. więcej »
| ||||||||
Olej hydrauliczny HL-46 5LDo stosowania w układach napędowych oraz sterowania hydraulicznego urządzeń z napędem hydrostatycznym, pracujących przy podwyższonej temperaturze i wilgotności otoczenia. więcej »
|
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.