Oleje
Millers Oils TRX 75w90 1LSTOSOWANIE:
Do użytku w skrzyniach manualnych oraz mostach i dyferencjałach samochodów osobowych i lekkich dostawczych, które wymagają oleju API GL4/GL5.
KORZYŚCI:
TRX 75W90 zapewnia pełną ochronę przed zużyciem i korozją. Poprawia jakość i wyczucie skrzyni przy zmianach biegów. Może być używany w celu uzupełnienia oleju w skrzyniach – miesza się ze wszystkimi olejami oprócz olejów typu ATF. więcej »
| ||||||||
Millers Oils Ep 75W80 GL-5Pasujący do najnowszych modeli Peugeot, Citroen, Fiat, Renault, Nissan, Mercedes-Benz.
SAE klasa lepkości:…75W80
Ciężar właściwy przy 150C…0,889
Lepkość kinematyczna przy 1000C…10,4 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…74,9 cSt
Indeks lepkości…125
Temperatura krzepnięcia…-35oC
Temperatura zapłonu…>220oC
Lepkość na zimno przy -300C…n/a więcej »
| ||||||||
Millers Oils EP 80W90 GL-4 1LOlej do przekładni, tylne mosty, dyferencjały, układy kierownicze. Olej hipoidalny.
SAE klasa lepkości: 80W90
Ciężar właściwy przy 150C…0,893
Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,5 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…151,6 cSt
Indeks lepkości…93
Temperatura krzepnięcia…-30oC
Temperatura zapłonu…>220oC
Lepkość na zimno przy -300C…n/a więcej »
| ||||||||
Millers Oils TRX Synth 75W90 GL-5 1LIdealny do większości najnowszych modeli Peugeot, Citroen, Fiat, Renault, Nissan, Mercedes-Benz. Przeznaczony do skrzyń biegów oraz mostów samochodów osobowych i dostawczych, gdzie wymagany jest olej najwyższej jakości. więcej »
|
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.