Oleje
Millers Oils CFS 10w50 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do silników z- jak i bez- turbosprężarek.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils CFS 10W40 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny. Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony. Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu. Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie. Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju. CFS 10W40 zawiera formułę dodatków zapewniających pełną ochronę małych silników wyczynowych o wysokich obrotach maksymalnych: w nowocze więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils CFS 5W40 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 5W40 zapewnia optymalny balans pomiędzy hydrodynamicznym i granicznym smarowaniem a stratami mocy spowodowanymi pracą pompy oleju więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils CFS 5W30 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do samochodów wymagających najwyższej jakości oleju 5w30. Nie stosować w pojazdach wyposażonych w filtry cząstek stałych.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils CFS 0w20 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika, zwłaszcza podczas kwalifikacji, lub innych krótkich wyścigów, w silnikach, które zostały przystosowane do oleju takiego typu.
Przeznaczony do użytku w sporcie oraz podczas track days.
UPDATE: Znakomicie sprawdza się w samochodach seryjnych wymagających oleju 0w20 o takich parametrach.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Zna więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils TRX 75w90 1L![]() STOSOWANIE:
Do użytku w skrzyniach manualnych oraz mostach i dyferencjałach samochodów osobowych i lekkich dostawczych, które wymagają oleju API GL4/GL5.
KORZYŚCI:
TRX 75W90 zapewnia pełną ochronę przed zużyciem i korozją. Poprawia jakość i wyczucie skrzyni przy zmianach biegów. Może być używany w celu uzupełnienia oleju w skrzyniach – miesza się ze wszystkimi olejami oprócz olejów typu ATF. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils MILLERMATIC ATF +4 1L![]() STOSOWANIE:
Do użytku w automatycznych skrzyniach biegów, które wymagają takiego oleju, np. Chrysler, Dodge, Plymouth, Jeep, Eagle, zastępuje oleje klasy ATF +3.
KORZYŚCI:
Mieszalny z olejami ATF +3, znakomita ochrona skrzyni przed zużyciem, odporność przeciw zamarzaniu.
Znakomite właściwości przy niskich temperaturach, wydłużona żywotność skrzyni, łatwiejsze zmienianie się biegów.
Millermatic ATF +4 zapewnia:
Znakomitą odporność na utlenianie w wysokich temperaturach – do 160 000km w normalnych warunkach.
Stabilne właściwości cierne zwiększają trwałość przekładni.
Znakomita płynność w niskich temperaturach zapewnia znakomite właściwości nawet przy nierozgrzanej
skrzyni. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFE-PD 5W40 5L![]() STOSOWANIE:
Do silników Diesel w samochodach osobowych i lekkich dostawczych, zwłaszcza VW z pompowtryskiwaczami (Pumpe Duse), montowanych w samochodach VW, Skoda, Seat, Audi, Ford.
KORZYŚCI:
Gwarancja jakości VW. Skraca czas rozgrzewania się silnika, i zapewnia znakomite smarowanie w niskich temperaturach oraz podczas jazdy na krótkich dystansach. Znakomita lepkość w szerokim zakresie temperatur. Minimalizuje zużycie paliwa. Nie używać w samochodach z filtrem cząstek stałych (DPF). więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFE 10W40 5L![]() STOSOWANIE:
Do silników Diesel z turbodoładowaniem oraz wolnossących w samochodach osobowych i lekkich dostawczych.
KORZYŚCI:
Zapewnia minimalne zużycie paliwa oraz maksymalne osiągi. Zwiększona ochrona przed zużyciem i korozją. XFE został tak sformułowany, aby usuwać osady i utrzymywać silnik w czystości. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XSS 10W40 5L![]() STOSOWANIE:
Rekomendowany do użytku w nowoczesnych silnikach benzynowych i Diesel, gdzie taki olej jest wymagany przez producenta.
KORZYŚCI:
Zapewnia łatwy rozruch i szybkie rozprowadzenie się oleju w silniku nawet w bardzo niskich temperaturach. Pomaga zminimalizować zużycie paliwa oraz wydzielanie szkodliwych związków do atmosfery. Chroni przed zużyciem nawet w bardzo surowych warunkach. Pasuje do wielu nowoczesnych samochodów, włączając w to te o wydłużonych okresach między przeglądami. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XSS 5W30 5L![]() STOSOWANIE:
Do użytku w tych nowoczesnych samochodach, których producenci zalecają olej o tej lepkości. XSS 5W30 jest szczególnie polecany do samochodów Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover zarówno benzynowych i Diesel, a także do wielu samochodów japońskich , wymagających dokładnie takiej lepkości.
KORZYŚCI:
Zapewnia łatwy rozruch i szybkie rozprowadzenie się oleju w silniku nawet w bardzo niskich temperaturach. Pomaga zminimalizować zużycie paliwa oraz wydzielanie szkodliwych związków do atmosfery. Chroni przed zużyciem nawet w bardzo surowych warunkach. Pasuje do wielu nowoczesnych samochodów, włączając w to te o wydłużonych okresach między przeglądami. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFD 5W40 5L![]() STOSOWANIE:
Do silników Diesel z turbodoładowaniem oraz wolnossących, wszędzie tam, gdzie wymagana jest najwyższa sprawność.
KORZYŚCI:
Zapewnia maksymalną ochronę silnika nawet w najbardziej ciężkich warunkach pracy. Pełna ochrona przed zużyciem silnika i korozją. Znakomite właściwości czyszczące silnik. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 10W60 5L![]() STOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 5w50![]() STOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 5w40 5L![]() STOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane
zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 0W40 5L![]() STOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF Longlife 5w30 5L![]() STOSOWANIE:
Znakomicie pasuje do silników benzynowych i Diesel spełniających normy emisji spalin Euro IV, z- oraz bezfiltra cząstek stałych (DPF). Szczególnie polecany do samochodów ze zmiennymi okresami pomiędzy przeglądami (wymianami oleju) – WIV (wg wskazań komputera) i innych pojazdów, które potrzebują oleju wzmagającego wydajność paliwa.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C4 5w30 5L![]() STOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C4. Jest to olej przygotowany przede wszystkim do najnowszych silników Diesel Renault z filtrami cząstek stałych.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C3 5w30 5L![]() STOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C3. Szczególnie polecany do silników samochodów takich jak Mercedes – Benz i BMW, w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C2 5w30 5L![]() STOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C2. Spełnia fabryczne wymagania dla wielu najnowszych silników Renault, Peugeot, Citroen, znakomity także do samochodów marek takich jak Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Chevrolet, Lexus i Toyota.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
|
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.