Artykuły motoryzacyjne

Jesteś tutaj: » Strona główna » Oleje

Oleje

Produkty od 301 do 320 z 395

Olej MOTUL 300V Power 5w40

 Olej MOTUL 300V Power 5w40

MOTOROLIS posiada w sprzedaży wyczynowy olej Motul 300V 5w40 w puszkach 2-litrowych. W ofercie znajdą Państwo wszystkie produkty Motula. więcej »
Dodano: 2012-03-09
Motul

Rodzaj:syntetyczne

Millers Oils ZFS 10W40 5L

 Millers Oils ZFS 10W40 5L

STOSOWANIE: Stosować w silnikach i skrzyniach biegów motocykli, które wymagają najlepszego możliwego oleju. KORZYŚCI: ZFS 10W40 został stworzony do użytku zarówno w silnikach chłodzonych powietrzem, jak i cieczą, jest to specjalny olej motocyklowy stworzony od podstaw, zupełnie inny od olei samochodowych. Stały, wysoki współczynnik tarcia po to, aby znakomicie współpracować z mokrym sprzęgłem, spełnia przy tym wysokie wymagania normy JASO MA W pełni syntetyczna baza ze specjalnymi dodatkami chroniącymi silnik przy długiej pracy w wysokich temperaturach Zoptymalizowany do silników czterosuwowych – zapewnia utrzymywanie silnika w czystości Chroni mechanizm rozrządu zaworowego Wspaniała odporność na utlenianie Chroni uszczelki CHARAKTERYSTYKA: Przewyższa wymagania producentów motocykli, którzy wymagają oleju 10W40, przewyższa wymagania: JASO MA, API SJ więcej »
Dodano: 2012-03-01
Millers OilsCena: 258 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:JASO MA
API SJ

Motul 5100 Ester 10W40 4L

 Motul 5100 Ester 10W40 4L

Spełnia wymagania JASO MA, antypoślizgowa technologia do mokrych sprzęgieł. przeznaczony również do układów z katalizatorem, Zawiera sulfonian wapnia, może wywoływac reakcję alergiczną. więcej »
Dodano: 2012-02-24
MotulCena: 155 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:APS SG/SH/SJ/SL
JASO MA

Castrol Edge 0W40 4L

 Castrol Edge 0W40 4L

Podstawowe zalety i korzyści: Zapewnia utrzymanie warstwy ochronnej na ruchomych powierzchniach silnika dając im ochronę już od momentu rozruchu. Gwarantuje szybki przepływ oleju do wszystkich obciążonych elementów wymagających ochrony, pozwalając na utrzymanie najwyższych parametrów przeciwzużyciowych. Przewyższa wymagania najbardziej rygorystycznych testów silnikowych większości producentów pojazdów zapewniając najwyższą możliwą ochronę wszystkim częściom silnika. Nowoczesna w pełni syntetyczna technologia, zapewnia długotrwałą i stałą ochronę w całym okresie pomiędzy wymianami oleju. Zwycięzca testu na płynność w ekstremalnie niskich temperaturach, w porównaniu do wiodących syntetycznych olejów dostępnych na rynku. Najlepszy w teście na maksymalną moc silnika EMP. Utrzymuje moc silnika do 45% dłużej niż inne wiodące oleje syntetyczne. Niepokonany w teście na oszczędność paliwa M111FE. więcej »
Dodano: 2012-02-21
CastrolCena: 160 zł

Rodzaj:syntetyczne
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:MB-Approval 229.31/ 229.51
BMW Longlife-04
Porsche (poza Cayenne V6)
VW 502.00/505.00

Repsol Off Road 4T 1L

 Repsol Off Road 4T 1L

Zastosowanie Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego. Właściwości opracowany w celu zapewnienia całkowitej ochrony, chroni przed zużyciem, gwarantowana czystość silnika. jego właściwości lepkościowe pomagają uruchomić silnik w niskich temperaturach i wspomagają smarowanie w dowolnej temperaturze. opracowany w szczególności do stosowania w sytuacjach, w których występują wysokie obroty, wykazując doskonałe właściwości w zastosowaniach off-roadowych. zapewnia dobre tarcie na płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu i przedwczesnemu zużyciu układów smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło). więcej »
Dodano: 2012-02-21
RepsolCena: 32 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:Zastosowanie Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego.

Repsol Town 2T 1L

 Repsol Town 2T 1L

Zastosowanie Motocykle dwusuwowe ogólnego użytku. Można stosować w maszynach z automatycznymi układami smarowania z wykorzystaniem pompy lub mieszane ręcznie, w postaci premix. Proponowany współczynnik wynosi od 2% do 4%. Dostosować współczynnik zgodnie z zaleceniami producenta oraz do warunków jazdy. Właściwości zwiększona moc smarowania, która ogranicza zużycie, przedłużając żywotność silnika. minimalizuje powstawanie osadów poprzez utrzymywanie szczelin wylotowych w czystości. ogranicza pocenie się korpusów świec zapłonowych oraz zapobiega przywieraniu pierścieni tłoków. więcej »
Dodano: 2012-02-21
RepsolCena: 25 zł

Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:JASO M345 FB API TC ISO-L-EGB

Moto Fork Oil 10W 1L

 Moto Fork Oil 10W 1L

Właściwości dobre parametry przy zmianach temperatury w związku z wysokim wskaźnikiem lepkości. dobre charakterystyki amortyzacyjne oraz kompatybilność z uszczelkami olejowymi. doskonałe parametry przeciwcierne dzięki specjalnym dodatkom. znakomita odporność na starzenie oraz dobre właściwości zapobiegające rdzewieniu i właściwości antykorozyjne. więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 26 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:Zatwierdzenia i Normy DIN 51524 Część 2

Repsol Moto Racing 10W50 4T 4L

 Repsol Moto Racing 10W50 4T 4L

Zastosowanie Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego. Właściwości wysoki wskaźnik lepkości zapewniający równomierny przepływ w niskich temperaturach, a także maksymalną ochronę silników wysokowydajnych. jego skład gwarantuje równomierne przesuwanie się płytek sprzęgła oraz ochronę skrzynki biegów w układach smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło). wyniki uzyskane podczas testów na wysokowydajnych silnikach czterosuwowych w ekstremalnych warunkach. więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 155 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:JASO T-903:2006 MA2 (Code M034RYL001) API SJ

Moto Racing HMEOC 10W30 4T 1L

 Moto Racing HMEOC 10W30 4T 1L

Właściwości opracowany zgodnie z wymogami HMEOC przeprowadzone testy na silnikach wykazały , iż olej zapewnia doskonałą ochronę w ekstremalnych warunkach zapewnia wysoki poziom osiagów oraz odpowiednie smarowanie kazdego elementu silnika i układów mokrych sprzegieł więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 40 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:JASO T-903:2006 MA API SJ HMEOC (High Quality Motorcycle Engine Oil Conception for Fuel Saving)

Repsol Moto Rider 15W50 4T 4L

 Repsol Moto Rider 15W50 4T 4L

Zastosowanie Duże szosowe i turystyczne motocykle czterosuwowe. Właściwości jego szczególne cechy lepkościowe umożliwiają smarowanie dużych silników, które osiągają wysokie temperatury i wysoką liczbę obrotów. skuteczne działanie dyspergująco-myjące, które zapewnia wysoki poziom czystości we wszystkich częściach silnika. zapewnia dobre tarcie na płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu i przedwczesnemu zużyciu układów smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło). więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 96 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:JASO T-903:2006 MA (Code M034RYL006) API SJ

Repsol Off Road 2T 1L

 Repsol Off Road 2T 1L

Zastosowanie Dwusuwowe motocykle o bardzo wysokich osiągach. Można stosować w sprzęcie z pompowymi automatycznymi układami smarowania lub wstępnymi komorami mieszania. Proponowany współczynnik mieszania wynosi od 2% do 4%. Dostosować współczynnik zgodnie z zaleceniami producenta oraz warunkami jazdy. Właściwości opracowane w szczególności do stosowania w sytuacjach wymagających wysokich obrotów; wykazuje znakomite właściwości w zastosowaniach off-roadowych. doskonała ochrona przed zużyciem oraz poprawiona czystość silnika gwarantowana w warunkach ekstremalnego użycia. jego komponenty zapobiegają powstawaniu osadów, pomagając utrzymać szczeliny wylotowe w czystości. wydłuża żywotność silnika, zapobiegając przywieraniu pierścieni tłoka, poceniu się korpusów świec zapłonowych oraz powstawaniu nagarów. więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 35 zł

Rodzaj:do 2-suwów
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:JASO M345 FD (Code 034RYL002) ISO-L-EGD API TC TISI Aprilia DFI DIN 51524 Część 2

Repsol Sintetico 2T 1L

 Repsol Sintetico 2T 1L

Zastosowanie Wysokowydajne motocykle dwusuwowe. Można stosować w sprzęcie z automatycznymi układami smarowania z wykorzystaniem pompy lub mieszane ręcznie, w postaci premix. Proponowany współczynnik wynosi od 2% do 4%. Dostosować współczynnik zgodnie z zaleceniami producenta oraz do warunków jazdy. Właściwości wysoka stabilność warstwy smaru. ogranicza tarcie i zużycie. dobra stabilność cieplna i utleniania. zapobiega poceniu się korpusów świec zapłonowych, przywieraniu tłoków oraz powstawaniu nagarów. więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 30 zł

Rodzaj:do 2-suwów
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:JASO M345 FD (Code 034RYL004) API TC Aprilia DFI ISO-L-EGD TISI

Elf Competition STI 10W40 4L

 Elf Competition STI 10W40 4L

Zastosowanie: - podczas silnych mrozow i upałów - do jazdy normalnej i sportowej - benzyna/diesel więcej »
Dodano: 2012-02-15
ELFCena: 85 zł

Rodzaj:półsyntetyczne
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:API: SL/CF ACEA 04: A3/B4
VW 505.00
MB 229.1

Millers Oils COMPETITION ASSEMBLY LUBE

 Millers Oils COMPETITION ASSEMBLY LUBE

Olej do składania silników i skrzyni biegów oraz dyferencjałów. Zawiera składniki zabezpieczające przed zużyciem do użytku przy składaniu silników i skrzyni biegów. Bazuje na oleju silnikowym, bardzo duża liczba dodatków zabezpieczających przed zużyciem podczas pierwszego rozruchu. Podczas rozruchu przylega do metalu a następnie miesza się z olejem. Nie blokuje kanałów olejowych, tak jak to robią smary zabezpieczające przed zacieraniem. więcej »
Dodano: 2012-02-02
Millers OilsCena: 289.48 zł

Rodzaj:półsyntetyczne
Pojemność:5000 ml

Millers Oils CRO 10W40 5L

 Millers Oils CRO 10W40 5L

STOSOWANIE: Używać przy docieraniu silnika, przy delikatnym traktowaniu silnika do maksimum 800km. Stworzony do zmodyfikowanych silników benzynowych i Diesel. KORZYŚCI: CRO 10W40 został stworzony by sprostać wymaganiom profesjonalnych warsztatów mechanicznych budujących silniki wyczynowe. Zwiększa docelową moc powodując lepsze „układanie się” silnika. CRO 10W40 zapewnia maksymalną ochronę mocno wyżyłowanych podzespołów zapewniając optymalne układanie się pierścieni i tulei. Dobrana lepkość zapewnia, że (pomimo zastosowania bardzo dużej ilości dodatków) pierścienie osiągną graniczny poziom smarowania podczas docierania. CHARAKTERYSTYKA: API SJ/CF Może pracować 5 godzin docierania na hamowni, lub 800km w normalnych warunkach Optymalna temperatura pracy oleju: 85 – 115 stopni Celsjusza więcej »
Dodano: 2012-02-02
Millers OilsCena: 146.62 zł

Rodzaj:półsyntetyczne
Pojemność:5000 ml

Millers Oils COR 20W50 5L

 Millers Oils COR 20W50 5L

STOSOWANIE: Używać bez żadnych dodatków w silnikach wyczynowych bazujących na silnikach seryjnych. KORZYŚCI: Dobry stosunek ceny do jakości Wyrafinowany zestaw dodatków do silnika Maksymalna ochrona silnika Maksymalna moc silnika CHARAKTERYSTYKA: Stworzony głównie z myślą o wyścigach krótkodystansowych. Idealnie pasuje do silników takich jak Rover V8, Ford Kent i Pinto we wszystkich rodzajach motorsportu. więcej »
Dodano: 2012-02-02
Millers OilsCena: 183.38 zł

Rodzaj:mineralne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:ACEA A3/B3 API SL/CF Rover RES 22.OL.G4/PD2 Mercedes-Benz MB 229.1 SAE 20W50

Millers Oils CSS 20w60 5L

 Millers Oils CSS 20w60 5L

STOSOWANIE: Używać w wysilonych silnikach benzynowych wyczynowych pojazdów wyprodukowanych w okresie od lat 50-tych do 80-tych. Szczególnie polecany do pojazdów pracujących w bardzo wysokich temperaturach np. w wyścigach długodystansowych. Idealny do silników wyścigowych pojazdów takich jak: Jaguar, Austin Healey, MG, TR, Aston Martin oraz amerykańskich V8. Znakomity do zmodyfikowanych silników Ford Pinto i Kent. KORZYŚCI: Zawiera wyrafinowany zestaw dodatków zapewnia maksymalną mocZapewnia maksymalną ochronę silnika i minimalne straty mocy, a wysoka lepkość SAE 60 zapewnia utrzymanie ciśnienia oleju w wysokiej temperaturze.Półsyntetyczna formuła redukuje tarcie więcej »
Dodano: 2012-02-02
Millers OilsCena: 202.65 zł

Rodzaj:półsyntetyczne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:SAE 20W60

Millers Oils CSS 10w40 5L

 Millers Oils CSS 10w40 5L

STOSOWANIE: Używać w wysilonych silnikach benzynowych. KORZYŚCI: Nie działa negatywnie na katalizatory, spełnia wysokie wymagania stawiane nowoczesnym silnikom. Zawiera wyrafinowany zestaw dodatków. Zapewnia maksymalną ochronę silnika i minimalne straty mocy więcej »
Dodano: 2012-02-02
Millers OilsCena: 192.39 zł

Rodzaj:półsyntetyczne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:SAE 10W40

Millers Oils CFS 15W60 5L

 Millers Oils CFS 15W60 5L

STOSOWANIE: Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. KORZYŚCI: W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefiny (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach. W pełni syntetyczny olej zapewnia: Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny. Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony. Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu. Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie. Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju. CFS 15W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych pracujących w ekstremalnych warunkach, np. wyścigi długodystansowe, rajdy więcej »
Dodano: 2012-02-02
Millers OilsCena: 272.47 zł

Rodzaj:syntetyczne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF oraz ACEA A3/A4 MB 229.1 MB 228.1 ACEA A2-96

Millers Oils CFS 10w60 5L

 Millers Oils CFS 10w60 5L

STOSOWANIE: Używać bez żadnych dodatków w silnikach wyczynowych oraz silnikach seryjnych. Znakomity do silników z- oraz bez- turbosprężarek. KORZYŚCI: W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach. W pełni syntetyczny olej zapewnia: Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny. Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony. Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu. Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie. Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju. CFS 10W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych pracujących w ekstrema więcej »
Dodano: 2012-02-02
Millers OilsCena: 272.54 zł

Rodzaj:syntetyczne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:API SL/CF
ACEA A3/A4 SAE 10W60

Oleje

Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.