Artykuły motoryzacyjne

Jesteś tutaj: » Strona główna » Oleje

Oleje

Produkty od 301 do 320 z 404

Rozcienczalnik Benzyna Ekstrakcyjna

 Rozcienczalnik Benzyna Ekstrakcyjna

ZASTOSOWANIE: Używana jako rozcieńczalnik do farb i lakierów olejnych, ftalowych i asfaltowych. Stosuje się ją również do wywabiania plam, odtłuszczania powierzchni przed malowaniem itp. więcej »
Dodano: 2012-03-29
Brak danychCena: 135 zł

Rodzaj:benzyna lekka
Pojemność:20000 ml
Normy i specyfikacje:brak

Olej maszynowy AN-46 20L

 Olej maszynowy AN-46 20L

Olej przeznaczony do smarowania lekko obciążonych części maszyn przemysłowych (łożysk, prowadnic, przekładni mechanicznych, wrzecion itp.), przelotowych, lekko obciążonych układów smarowania i pomocniczych węzłów tarcia. więcej »
Dodano: 2012-03-29
ORLEN

Rodzaj:olej maszynowy
Pojemność:20000 ml
Normy i specyfikacje:ISO VG 46
ISO L-AN

Olej hydrauliczny HL-46 20L

 Olej hydrauliczny HL-46 20L

Produkowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanhych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej. więcej »
Dodano: 2012-03-29
ORLEN

Rodzaj:olej hydrauliczny
Pojemność:20000 ml
Normy i specyfikacje:ISO VG 46

Olej hydrauliczny HL-32 5L

 Olej hydrauliczny HL-32 5L

Produkowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanhych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej. więcej »
Dodano: 2012-03-29
ORLENCena: 49 zł

Rodzaj:olej hydrauliczny
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:ISO VG 32

Olej silnikowy Motul 6100 Synergie+ 10w40

 Olej silnikowy Motul 6100 Synergie+ 10w40

MOTOROILS poleca wysokiej klasy olej półsyntetyczny. Klasa jakości ACEA A3/B3/B4 - API SL/CF. więcej »
Dodano: 2012-03-23
Motul

Rodzaj:półsyntetyczne

Olej silnikowy syntetyczny X-Cess Gen 2 8100 5w40 5 litrów

 Olej silnikowy syntetyczny X-Cess Gen 2 8100 5w40 5 litrów

MOTOROILS oferuje wysokiej jakości olej silnikowy do nowoczesnych silników nisko- i wysokoprężnych. Dzięki niemu jest odczuwalnie obniżone zużycie paliwa, dłuższy okres użytkowania oraz optymalna ochrona silnika nawet przy wydłużonych okresach między wymianami oleju. Wysoka lepkość HTHS. Zastępuje oleje 8100 X-max o lepkościach 5W-30 oraz 5W-40. więcej »
Dodano: 2012-03-22
Motul

Rodzaj:syntetyczne

Olej półsyntetyczny Millers Oils Trident 10w40

 Olej półsyntetyczny Millers Oils Trident 10w40

MOTOROILS poleca wysokiej klasy olej półsyntetyczny, o rewelacyjnej lepkości w niskich temperaturach, ułatwiający "zimny start". Lepkość w 40 stopniach to 96.7 cSt, dla porównania Motul 6100 Synergie+ ma 100 cSt. Cena brutto za 1 litr przy zakupie opakowania 5 litrów oleju, po rabacie dla Klientów z portalu Firmy.net! Zdjęcie przedstawia inny produkt. więcej »
Dodano: 2012-03-10
Millers Oils

Rodzaj:półsyntetyczne

Olej syntetyczny Millers Oils Trident 5w40

 Olej syntetyczny Millers Oils Trident 5w40

MOTOROILS posiada w swojej ofercie olej silnikowy Trident 5w40, który jest w pełni syntetyczny. Olej ten spełnia najwyższe wymagania silników pracujących w nawet bardzo ciężkich warunkach. więcej »
Dodano: 2012-03-10
Millers Oils

Rodzaj:syntetyczne

Olej Millers Oils Trident Longlife 5w30

 Olej Millers Oils Trident Longlife 5w30

MOTOROILS poleca wysokiej jakości syntetyczny olej TRIDENT 5W30 LONGLIFE. Przeznaczony jest on do samochodów benzynowych oraz Diesel najnowszej generacji. Jest szczególnie polecany do samochodów ze zmiennymi okresami pomiędzy przeglądami (WIV), które potrzebują olejów zwiększających wydajność paliwa. Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika. Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. Przewyższa wymagania: ACEA A3, B4, A5, B5, C2, C3; API SM, CF. SAE klasa lepkości:…5W30. Do stosowania w najnowszych silnikach m.in. grupy VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat), BMW, PSA (Citroen i Peugeot). więcej »
Dodano: 2012-03-09
Millers Oils

Rodzaj:syntetyczne

Olej MOTUL 300V Power 5w40

 Olej MOTUL 300V Power 5w40

MOTOROLIS posiada w sprzedaży wyczynowy olej Motul 300V 5w40 w puszkach 2-litrowych. W ofercie znajdą Państwo wszystkie produkty Motula. więcej »
Dodano: 2012-03-09
Motul

Rodzaj:syntetyczne

Millers Oils ZFS 10W40 5L

 Millers Oils ZFS 10W40 5L

STOSOWANIE: Stosować w silnikach i skrzyniach biegów motocykli, które wymagają najlepszego możliwego oleju. KORZYŚCI: ZFS 10W40 został stworzony do użytku zarówno w silnikach chłodzonych powietrzem, jak i cieczą, jest to specjalny olej motocyklowy stworzony od podstaw, zupełnie inny od olei samochodowych. Stały, wysoki współczynnik tarcia po to, aby znakomicie współpracować z mokrym sprzęgłem, spełnia przy tym wysokie wymagania normy JASO MA W pełni syntetyczna baza ze specjalnymi dodatkami chroniącymi silnik przy długiej pracy w wysokich temperaturach Zoptymalizowany do silników czterosuwowych – zapewnia utrzymywanie silnika w czystości Chroni mechanizm rozrządu zaworowego Wspaniała odporność na utlenianie Chroni uszczelki CHARAKTERYSTYKA: Przewyższa wymagania producentów motocykli, którzy wymagają oleju 10W40, przewyższa wymagania: JASO MA, API SJ więcej »
Dodano: 2012-03-01
Millers OilsCena: 258 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:JASO MA
API SJ

Motul 5100 Ester 10W40 4L

 Motul 5100 Ester 10W40 4L

Spełnia wymagania JASO MA, antypoślizgowa technologia do mokrych sprzęgieł. przeznaczony również do układów z katalizatorem, Zawiera sulfonian wapnia, może wywoływac reakcję alergiczną. więcej »
Dodano: 2012-02-24
MotulCena: 155 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:APS SG/SH/SJ/SL
JASO MA

Castrol Edge 0W40 4L

 Castrol Edge 0W40 4L

Podstawowe zalety i korzyści: Zapewnia utrzymanie warstwy ochronnej na ruchomych powierzchniach silnika dając im ochronę już od momentu rozruchu. Gwarantuje szybki przepływ oleju do wszystkich obciążonych elementów wymagających ochrony, pozwalając na utrzymanie najwyższych parametrów przeciwzużyciowych. Przewyższa wymagania najbardziej rygorystycznych testów silnikowych większości producentów pojazdów zapewniając najwyższą możliwą ochronę wszystkim częściom silnika. Nowoczesna w pełni syntetyczna technologia, zapewnia długotrwałą i stałą ochronę w całym okresie pomiędzy wymianami oleju. Zwycięzca testu na płynność w ekstremalnie niskich temperaturach, w porównaniu do wiodących syntetycznych olejów dostępnych na rynku. Najlepszy w teście na maksymalną moc silnika EMP. Utrzymuje moc silnika do 45% dłużej niż inne wiodące oleje syntetyczne. Niepokonany w teście na oszczędność paliwa M111FE. więcej »
Dodano: 2012-02-21
CastrolCena: 160 zł

Rodzaj:syntetyczne
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:MB-Approval 229.31/ 229.51
BMW Longlife-04
Porsche (poza Cayenne V6)
VW 502.00/505.00

Repsol Off Road 4T 1L

 Repsol Off Road 4T 1L

Zastosowanie Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego. Właściwości opracowany w celu zapewnienia całkowitej ochrony, chroni przed zużyciem, gwarantowana czystość silnika. jego właściwości lepkościowe pomagają uruchomić silnik w niskich temperaturach i wspomagają smarowanie w dowolnej temperaturze. opracowany w szczególności do stosowania w sytuacjach, w których występują wysokie obroty, wykazując doskonałe właściwości w zastosowaniach off-roadowych. zapewnia dobre tarcie na płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu i przedwczesnemu zużyciu układów smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło). więcej »
Dodano: 2012-02-21
RepsolCena: 32 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:Zastosowanie Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego.

Repsol Town 2T 1L

 Repsol Town 2T 1L

Zastosowanie Motocykle dwusuwowe ogólnego użytku. Można stosować w maszynach z automatycznymi układami smarowania z wykorzystaniem pompy lub mieszane ręcznie, w postaci premix. Proponowany współczynnik wynosi od 2% do 4%. Dostosować współczynnik zgodnie z zaleceniami producenta oraz do warunków jazdy. Właściwości zwiększona moc smarowania, która ogranicza zużycie, przedłużając żywotność silnika. minimalizuje powstawanie osadów poprzez utrzymywanie szczelin wylotowych w czystości. ogranicza pocenie się korpusów świec zapłonowych oraz zapobiega przywieraniu pierścieni tłoków. więcej »
Dodano: 2012-02-21
RepsolCena: 25 zł

Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:JASO M345 FB API TC ISO-L-EGB

Moto Fork Oil 10W 1L

 Moto Fork Oil 10W 1L

Właściwości dobre parametry przy zmianach temperatury w związku z wysokim wskaźnikiem lepkości. dobre charakterystyki amortyzacyjne oraz kompatybilność z uszczelkami olejowymi. doskonałe parametry przeciwcierne dzięki specjalnym dodatkom. znakomita odporność na starzenie oraz dobre właściwości zapobiegające rdzewieniu i właściwości antykorozyjne. więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 26 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:Zatwierdzenia i Normy DIN 51524 Część 2

Repsol Moto Racing 10W50 4T 4L

 Repsol Moto Racing 10W50 4T 4L

Zastosowanie Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego. Właściwości wysoki wskaźnik lepkości zapewniający równomierny przepływ w niskich temperaturach, a także maksymalną ochronę silników wysokowydajnych. jego skład gwarantuje równomierne przesuwanie się płytek sprzęgła oraz ochronę skrzynki biegów w układach smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło). wyniki uzyskane podczas testów na wysokowydajnych silnikach czterosuwowych w ekstremalnych warunkach. więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 155 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:JASO T-903:2006 MA2 (Code M034RYL001) API SJ

Moto Racing HMEOC 10W30 4T 1L

 Moto Racing HMEOC 10W30 4T 1L

Właściwości opracowany zgodnie z wymogami HMEOC przeprowadzone testy na silnikach wykazały , iż olej zapewnia doskonałą ochronę w ekstremalnych warunkach zapewnia wysoki poziom osiagów oraz odpowiednie smarowanie kazdego elementu silnika i układów mokrych sprzegieł więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 40 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:JASO T-903:2006 MA API SJ HMEOC (High Quality Motorcycle Engine Oil Conception for Fuel Saving)

Repsol Moto Rider 15W50 4T 4L

 Repsol Moto Rider 15W50 4T 4L

Zastosowanie Duże szosowe i turystyczne motocykle czterosuwowe. Właściwości jego szczególne cechy lepkościowe umożliwiają smarowanie dużych silników, które osiągają wysokie temperatury i wysoką liczbę obrotów. skuteczne działanie dyspergująco-myjące, które zapewnia wysoki poziom czystości we wszystkich częściach silnika. zapewnia dobre tarcie na płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu i przedwczesnemu zużyciu układów smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło). więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 96 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:JASO T-903:2006 MA (Code M034RYL006) API SJ

Repsol Off Road 2T 1L

 Repsol Off Road 2T 1L

Zastosowanie Dwusuwowe motocykle o bardzo wysokich osiągach. Można stosować w sprzęcie z pompowymi automatycznymi układami smarowania lub wstępnymi komorami mieszania. Proponowany współczynnik mieszania wynosi od 2% do 4%. Dostosować współczynnik zgodnie z zaleceniami producenta oraz warunkami jazdy. Właściwości opracowane w szczególności do stosowania w sytuacjach wymagających wysokich obrotów; wykazuje znakomite właściwości w zastosowaniach off-roadowych. doskonała ochrona przed zużyciem oraz poprawiona czystość silnika gwarantowana w warunkach ekstremalnego użycia. jego komponenty zapobiegają powstawaniu osadów, pomagając utrzymać szczeliny wylotowe w czystości. wydłuża żywotność silnika, zapobiegając przywieraniu pierścieni tłoka, poceniu się korpusów świec zapłonowych oraz powstawaniu nagarów. więcej »
Dodano: 2012-02-20
RepsolCena: 35 zł

Rodzaj:do 2-suwów
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:JASO M345 FD (Code 034RYL002) ISO-L-EGD API TC TISI Aprilia DFI DIN 51524 Część 2

Oleje

Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.