Oleje
Olej MOTUL 300V Power 5w40![]() MOTOROLIS posiada w sprzedaży wyczynowy olej Motul 300V 5w40 w puszkach 2-litrowych. W ofercie znajdą Państwo wszystkie produkty Motula. więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils ZFS 10W40 5L![]() STOSOWANIE:
Stosować w silnikach i skrzyniach biegów motocykli, które wymagają najlepszego możliwego oleju.
KORZYŚCI:
ZFS 10W40 został stworzony do użytku zarówno w silnikach chłodzonych powietrzem, jak i cieczą, jest to specjalny olej motocyklowy stworzony od podstaw, zupełnie inny od olei samochodowych.
Stały, wysoki współczynnik tarcia po to, aby znakomicie współpracować z mokrym sprzęgłem, spełnia przy tym wysokie wymagania normy JASO MA
W pełni syntetyczna baza ze specjalnymi dodatkami chroniącymi silnik przy długiej pracy w wysokich temperaturach
Zoptymalizowany do silników czterosuwowych – zapewnia utrzymywanie silnika w czystości
Chroni mechanizm rozrządu zaworowego
Wspaniała odporność na utlenianie
Chroni uszczelki
CHARAKTERYSTYKA:
Przewyższa wymagania producentów motocykli, którzy wymagają oleju 10W40, przewyższa wymagania:
JASO MA, API SJ więcej »
| ||||||||||||
Motul 5100 Ester 10W40 4L![]() Spełnia wymagania JASO MA, antypoślizgowa technologia do mokrych sprzęgieł. przeznaczony również do układów z katalizatorem, Zawiera sulfonian wapnia, może wywoływac reakcję alergiczną. więcej »
| ||||||||||||
Castrol Edge 0W40 4L![]() Podstawowe zalety i korzyści:
Zapewnia utrzymanie warstwy ochronnej na ruchomych powierzchniach silnika dając im ochronę już od momentu rozruchu.
Gwarantuje szybki przepływ oleju do wszystkich obciążonych elementów wymagających ochrony, pozwalając na utrzymanie najwyższych parametrów przeciwzużyciowych.
Przewyższa wymagania najbardziej rygorystycznych testów silnikowych większości producentów pojazdów zapewniając najwyższą możliwą ochronę wszystkim częściom silnika.
Nowoczesna w pełni syntetyczna technologia, zapewnia długotrwałą i stałą ochronę w całym okresie pomiędzy wymianami oleju.
Zwycięzca testu na płynność w ekstremalnie niskich temperaturach, w porównaniu do wiodących syntetycznych olejów dostępnych na rynku.
Najlepszy w teście na maksymalną moc silnika EMP.
Utrzymuje moc silnika do 45% dłużej niż inne wiodące oleje syntetyczne.
Niepokonany w teście na oszczędność paliwa M111FE. więcej »
| ||||||||||||
Repsol Off Road 4T 1L![]() Zastosowanie
Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego.
Właściwości
opracowany w celu zapewnienia całkowitej ochrony, chroni przed zużyciem, gwarantowana czystość silnika.
jego właściwości lepkościowe pomagają uruchomić silnik w niskich temperaturach i
wspomagają smarowanie w dowolnej temperaturze.
opracowany w szczególności do stosowania w sytuacjach, w których występują wysokie obroty, wykazując doskonałe właściwości w zastosowaniach off-roadowych.
zapewnia dobre tarcie na płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu i przedwczesnemu zużyciu układów smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło). więcej »
| ||||||||||||
Repsol Town 2T 1L![]() Zastosowanie
Motocykle dwusuwowe ogólnego użytku. Można stosować w maszynach z automatycznymi układami smarowania z wykorzystaniem pompy lub mieszane ręcznie, w postaci premix. Proponowany współczynnik wynosi od 2% do 4%. Dostosować współczynnik zgodnie z zaleceniami producenta oraz do warunków jazdy.
Właściwości
zwiększona moc smarowania, która ogranicza zużycie, przedłużając żywotność silnika.
minimalizuje powstawanie osadów poprzez utrzymywanie szczelin wylotowych w czystości.
ogranicza pocenie się korpusów świec zapłonowych oraz zapobiega przywieraniu pierścieni tłoków. więcej »
| ||||||||||||
Moto Fork Oil 10W 1L![]() Właściwości
dobre parametry przy zmianach temperatury w związku z wysokim wskaźnikiem lepkości.
dobre charakterystyki amortyzacyjne oraz kompatybilność z uszczelkami olejowymi.
doskonałe parametry przeciwcierne dzięki specjalnym dodatkom.
znakomita odporność na starzenie oraz dobre właściwości zapobiegające rdzewieniu i właściwości antykorozyjne. więcej »
| ||||||||||||
Repsol Moto Racing 10W50 4T 4L![]() Zastosowanie
Motocykle czterosuwowe z wysokowydajnymi silnikami z mokrym sprzęgłem lub bez niego.
Właściwości
wysoki wskaźnik lepkości zapewniający równomierny przepływ w niskich temperaturach, a także maksymalną ochronę silników wysokowydajnych.
jego skład gwarantuje równomierne przesuwanie się płytek sprzęgła oraz ochronę skrzynki biegów w układach smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło).
wyniki uzyskane podczas testów na wysokowydajnych silnikach czterosuwowych w ekstremalnych warunkach. więcej »
| ||||||||||||
Moto Racing HMEOC 10W30 4T 1L![]() Właściwości
opracowany zgodnie z wymogami HMEOC
przeprowadzone testy na silnikach wykazały , iż olej zapewnia doskonałą ochronę w ekstremalnych warunkach
zapewnia wysoki poziom osiagów oraz odpowiednie smarowanie kazdego elementu silnika i układów mokrych sprzegieł więcej »
| ||||||||||||
Repsol Moto Rider 15W50 4T 4L![]() Zastosowanie
Duże szosowe i turystyczne motocykle czterosuwowe.
Właściwości
jego szczególne cechy lepkościowe umożliwiają smarowanie dużych silników, które osiągają wysokie temperatury i wysoką liczbę obrotów.
skuteczne działanie dyspergująco-myjące, które zapewnia wysoki poziom czystości we wszystkich częściach silnika.
zapewnia dobre tarcie na płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu i przedwczesnemu zużyciu układów smarowania silnika i napędu (mokre sprzęgło). więcej »
| ||||||||||||
Repsol Off Road 2T 1L![]() Zastosowanie
Dwusuwowe motocykle o bardzo wysokich osiągach. Można stosować w sprzęcie z pompowymi automatycznymi układami smarowania lub wstępnymi komorami mieszania. Proponowany współczynnik mieszania wynosi od 2% do 4%. Dostosować współczynnik zgodnie z zaleceniami producenta oraz warunkami jazdy.
Właściwości
opracowane w szczególności do stosowania w sytuacjach wymagających wysokich obrotów; wykazuje znakomite właściwości w zastosowaniach off-roadowych.
doskonała ochrona przed zużyciem oraz poprawiona czystość silnika gwarantowana
w warunkach ekstremalnego użycia.
jego komponenty zapobiegają powstawaniu osadów, pomagając utrzymać szczeliny
wylotowe w czystości.
wydłuża żywotność silnika, zapobiegając przywieraniu pierścieni tłoka, poceniu się korpusów świec zapłonowych oraz powstawaniu nagarów. więcej »
| ||||||||||||
Repsol Sintetico 2T 1L![]() Zastosowanie
Wysokowydajne motocykle dwusuwowe. Można stosować w sprzęcie z automatycznymi układami smarowania z wykorzystaniem pompy lub mieszane ręcznie, w postaci premix. Proponowany współczynnik wynosi od 2% do 4%. Dostosować współczynnik zgodnie z zaleceniami producenta oraz do warunków jazdy.
Właściwości
wysoka stabilność warstwy smaru.
ogranicza tarcie i zużycie.
dobra stabilność cieplna i utleniania.
zapobiega poceniu się korpusów świec zapłonowych, przywieraniu tłoków oraz powstawaniu nagarów. więcej »
| ||||||||||||
Elf Competition STI 10W40 4L![]() Zastosowanie:
- podczas silnych mrozow i upałów
- do jazdy normalnej i sportowej
- benzyna/diesel więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils COMPETITION ASSEMBLY LUBE![]() Olej do składania silników i skrzyni biegów oraz dyferencjałów. Zawiera składniki zabezpieczające przed zużyciem do użytku przy składaniu silników i skrzyni biegów. Bazuje na oleju silnikowym, bardzo duża liczba dodatków zabezpieczających przed zużyciem podczas pierwszego rozruchu. Podczas rozruchu przylega do metalu a następnie miesza się z olejem. Nie blokuje kanałów olejowych, tak jak to robią smary zabezpieczające przed zacieraniem. więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils CRO 10W40 5L![]() STOSOWANIE:
Używać przy docieraniu silnika, przy delikatnym traktowaniu silnika do maksimum 800km. Stworzony do zmodyfikowanych silników benzynowych i Diesel.
KORZYŚCI:
CRO 10W40 został stworzony by sprostać wymaganiom profesjonalnych warsztatów mechanicznych budujących silniki wyczynowe.
Zwiększa docelową moc powodując lepsze „układanie się” silnika.
CRO 10W40 zapewnia maksymalną ochronę mocno wyżyłowanych podzespołów zapewniając optymalne układanie się pierścieni i tulei.
Dobrana lepkość zapewnia, że (pomimo zastosowania bardzo dużej ilości dodatków) pierścienie osiągną graniczny poziom smarowania podczas docierania.
CHARAKTERYSTYKA:
API SJ/CF
Może pracować 5 godzin docierania na hamowni, lub 800km w normalnych warunkach
Optymalna temperatura pracy oleju: 85 – 115 stopni Celsjusza więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils COR 20W50 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach wyczynowych bazujących na silnikach seryjnych.
KORZYŚCI:
Dobry stosunek ceny do jakości
Wyrafinowany zestaw dodatków do silnika
Maksymalna ochrona silnika
Maksymalna moc silnika
CHARAKTERYSTYKA:
Stworzony głównie z myślą o wyścigach krótkodystansowych.
Idealnie pasuje do silników takich jak Rover V8, Ford Kent i Pinto we wszystkich rodzajach motorsportu. więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils CSS 20w60 5L![]() STOSOWANIE:
Używać w wysilonych silnikach benzynowych wyczynowych pojazdów wyprodukowanych w okresie od lat 50-tych do 80-tych. Szczególnie polecany do pojazdów pracujących w bardzo wysokich temperaturach np. w wyścigach długodystansowych. Idealny do silników wyścigowych pojazdów takich jak: Jaguar, Austin Healey, MG, TR, Aston Martin oraz amerykańskich V8. Znakomity do zmodyfikowanych silników Ford Pinto i Kent.
KORZYŚCI:
Zawiera wyrafinowany zestaw dodatków zapewnia maksymalną mocZapewnia maksymalną ochronę silnika i minimalne straty mocy, a wysoka lepkość SAE 60 zapewnia utrzymanie ciśnienia oleju w wysokiej temperaturze.Półsyntetyczna formuła redukuje tarcie więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils CSS 10w40 5L![]() STOSOWANIE:
Używać w wysilonych silnikach benzynowych.
KORZYŚCI:
Nie działa negatywnie na katalizatory, spełnia wysokie wymagania stawiane nowoczesnym silnikom.
Zawiera wyrafinowany zestaw dodatków.
Zapewnia maksymalną ochronę silnika i minimalne straty mocy więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils CFS 15W60 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefiny (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 15W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych pracujących w ekstremalnych
warunkach, np. wyścigi długodystansowe, rajdy więcej »
| ||||||||||||
Millers Oils CFS 10w60 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach wyczynowych oraz silnikach seryjnych. Znakomity do silników z- oraz bez- turbosprężarek.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 10W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych pracujących w ekstrema więcej »
|
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.