Artykuły motoryzacyjne

Jesteś tutaj: » Strona główna » Oleje

Oleje

Produkty od 341 do 360 z 395

Millers Oils XF LONGLIFE ECO 5w30 5L

 Millers Oils XF LONGLIFE ECO 5w30 5L

Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika. Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. Sformułowany, aby spełnić najnowsze wymagania wobec oleju stawiane przez firmę Ford dotyczące zminimalizowania zużycia paliwa i ochrony silnika przy stosowaniu paliw Bio-Diesel. Pasuje także do samochodów, które wymagają oleju o starszej specyfikacji Ford: M2C 913B więcej »
Dodano: 2012-02-02
Millers OilsCena: 201.28 zł

Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:ACEA A5/B5-08 Ford M2C 913C
Ford M2C 913B

Millers Oils XF LONGLIFE C1 5w30 5L

 Millers Oils XF LONGLIFE C1 5w30 5L

STOSOWANIE: Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C1. Spełnia fabryczne wymagania dla najnowszych silników Diesel Mazda i Mitsubishi z filtrami cząstek stałych, a także najnowszą normę M2C 934B stosowaną np. w samochodzie Jaguar XF 3.0 Diesel. KORZYŚCI: Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika. Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
Dodano: 2012-02-02
Millers OilsCena: 194.44 zł

Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:ACEA C1 JASO DL-1 Mazda (diesel + DPF) Mitsubishi (diesel + DPF) Ford M2C 934B

Castrol Magnatec 15W40 4L

 Castrol Magnatec 15W40 4L

- Doskonałe właściwości w wysokich temperaturach z zapasem wytrzymałości, zachowanie odpowiedniego filmu olejowego nawet w skrajnych warunkach, dzięki nowej kombinacji dodatków; - Niskie straty przy odparowaniu, co gwarantuje niewielkie zużycie oleju; - Dobra stabilność na ścinanie, stały zakres lepkości również w długiej eksploatacji oleju bez jego wymiany; - Odporność na starzenie i utlenianie, dobre właściwości zapobiegające powstawaniu czarnych szlamów. więcej »
Dodano: 2012-02-02
CastrolCena: 95 zł

Rodzaj:mineralne
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:API: SJ/CF
ACEA: A2/ B2
A3/B3 VW 505.00 MB 229.1

Castrol Magnatec Diesel 10W40 4L

 Castrol Magnatec Diesel 10W40 4L

Efektywna ochrona silników wysokoprężnych w krytycznej fazie rozruchuWydajność i elastyczność silnikaAktywna i ciągła ochrona we wszystkich warunkach i stylach jazdyDoskonała płynność i dobre smarowanie oleju w warunkach zimowychMieszalny ze wszystkimi olejami spełniającymi specyfikację API: SH, SJ, SL, SM więcej »
Dodano: 2012-02-02
CastrolCena: 115 zł

Rodzaj:półsyntetyczne
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:API: CF
ACEA: B3
VW 505.00
MB 229.1

Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 4L

 Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 4L

Przy stosowaniu Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 zaleca się wymianę oleju po 15 000 km lub raz w roku. Klasa lepkości: SAE 5W-40 Klasa jakości: ACEA A3/B3/B4, API SL/CF Specyfikacje: więcej »
Dodano: 2012-01-31
CastrolCena: 160 zł

Rodzaj:syntetyczne
Pojemność:4000 ml
Normy i specyfikacje:VW 505 01
VW 505 00
VW 502 00
Ford WSS-M2C917-A

Olej przekładniowy GL-4 80W90 5L

 Olej przekładniowy GL-4 80W90 5L

GL-4 80W-90 przeznaczony jest do smarowania manualnych skrzyń biegów oraz innych przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy: dużych prędkościach / małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach / dużym momencie obrotowym. więcej »
Dodano: 2012-01-05
Akro-NaftCena: 55 zł

Rodzaj:do skrzyń manualnych
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:MAN 341 Type Z2 MAN 341 Type E1 ZF TE-ML 02A
16A
17A
19A

Olej hydrauliczny HL-46 5L

 Olej hydrauliczny HL-46 5L

Do stosowania w układach napędowych oraz sterowania hydraulicznego urządzeń z napędem hydrostatycznym, pracujących przy podwyższonej temperaturze i wilgotności otoczenia. więcej »
Dodano: 2012-01-05
Akro-NaftCena: 49 zł

Rodzaj:olej hydrauliczny
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:Klasa lepkości 46

Millers Oils Millerol M50 5L

 Millers Oils Millerol M50 5L

STOSOWANIE: Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów. Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1. KORZYŚCI: Olej Millerol M50 jest idealny do: • silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930 • skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930 • silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar CHARAKTERYSTYKA: Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB Klasa lepkości SAE…50 Ciężar właściwy przy 150C…0,902 Lepkość kinematyczna przy 1000C…20,0 cSt Lepkość kinematycza przy 400C…276 cSt Temperatura krzepnięcia…-6oC Temperatura zapłonu…248oC więcej »
Dodano: 2011-12-17
Millers OilsCena: 136.83 zł

Rodzaj:mineralne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:API SB

Millers Oils Millerol M40 5L

 Millers Oils Millerol M40 5L

STOSOWANIE: Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów. Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1. KORZYŚCI: Olej Millerol M40 jest idealny do: • silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930 • skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930 • silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar CHARAKTERYSTYKA: Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB Klasa lepkości SAE… 40 Ciężar właściwy przy 150C…0,891 Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,0 cSt Lepkość kinematycza przy 400C…141 cSt Indeks lepkości…96 Temperatura zapłonu…200oC więcej »
Dodano: 2011-12-17
Millers OilsCena: 136.83 zł

Rodzaj:mineralne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:API SB

Millers Oils Millerol M30 5L

 Millers Oils Millerol M30 5L

Olej typu monograde nie zawierający detergantów silników samochodów zabytkowych i klasycznych.Wysoko rafinowana obojętnymi rozpuszczalnikami baza olejowa z dodatkami wpływającymi tylko na zahamowanie utleniania i chroniącymi silnik przed zużyciem. STOSOWANIE: Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów. Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1. KORZYŚCI: Olej Millerol M30 jest idealny do: • silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930 • skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930 • silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar CHARAKTERYSTYKA: Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB Klasa lepkości SAE… 30 Ciężar właściwy przy 150C…0,891 Lepkość kinematyczna przy 1000C…11,2 cSt Lepkość kinematycza przy 400C…93,9 cSt Temperatura krzepnięcia…-150C Temperatura zapłonu…2210C więcej »
Dodano: 2011-12-17
Millers OilsCena: 136.83 zł

Rodzaj:mineralne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:API SB

Millers Oils UN ATF Dexron II 1L

 Millers Oils UN ATF Dexron II 1L

SAE klasa lepkości: n/a Ciężar właściwy przy 150C…0,866 Lepkość kinematyczna przy 1000C…7,5 cSt Lepkość kinematycza przy 400C…38,9 cSt Indeks lepkości…164 Temperatura krzepnięcia…-42oC Temperatura zapłonu…210oC Kolor czerwony więcej »
Dodano: 2011-12-12
Millers OilsCena: 37.8 zł

Rodzaj:do skrzyń automat. i wspomagania
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:· GM Dexron IID · Ford M2C 138CJ
M2C 166H · Mercedes Benz 236.2 (oprócz skrzyni GL76
30-5 i GL275E

Millers Oils DM ATF Dexron III 1L

 Millers Oils DM ATF Dexron III 1L

CHARAKTERYSTYKA: GM Dexron III H Ford Mercon Mercedes Benz 236. , 236.5, 236.6, 236.7, 236.9, 236.10 Voith 55.6335, 55.6336 Caterpillar TO-2, Allison C4, V730, TES 389 ZF 02F, 04D, 03D, 09, 11A, 11B, 14A, 14B, 16L, 17C MAN 339 Type F, Type Z1, V1, Z2, V2 Volvo 97340,97341 Vickers, Hagglunds Denison, Racine, Rexnord, Sundstrand i Clark Powershift SAE klasa lepkości: n/a Ciężar właściwy przy 150C…0,865 Lepkość kinematyczna przy 1000C…7,41 cSt Indeks lepkości…210 Temperatura krzepnięcia…-51oC Temperatura zapłonu…185oC Kolor czerwony Lepkość Brookefield przy -400C…12,060 cP więcej »
Dodano: 2011-12-12
Millers OilsCena: 39.5 zł

Rodzaj:do skrzyń automat. i wspomagania
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:GM Dexron III H Ford Mercon Mercedes Benz 236.
236.5
236.6
236.7
236.9
236.10 Voith 55.6335
5

Millers Oils ATF - SP III

 Millers Oils ATF - SP III

Hyundai and Kia rebrands of Mitsubishi fluid Subaru Special ATF JASO M315 1A GM Dexron III Ford Mercon Ciężar właściwy przy 150C…0,848 Lepkość kinematyczna przy 1000C…6,0 cSt Temperatura krzepnięcia…-420C Temperatura zapłonu…2000C Kolor czerwony więcej »
Dodano: 2011-12-12
Millers OilsCena: 43 zł

Rodzaj:do skrzyń automat. i wspomagania
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:Mitsubishi SP – II and SP – III Toyota T-III
T- IV and Toyota WS Nissan Matic – D and Matic – J Hon

Millers Oils Ep 75W80 GL-5

 Millers Oils Ep 75W80 GL-5

Pasujący do najnowszych modeli Peugeot, Citroen, Fiat, Renault, Nissan, Mercedes-Benz. SAE klasa lepkości:…75W80 Ciężar właściwy przy 150C…0,889 Lepkość kinematyczna przy 1000C…10,4 cSt Lepkość kinematycza przy 400C…74,9 cSt Indeks lepkości…125 Temperatura krzepnięcia…-35oC Temperatura zapłonu…>220oC Lepkość na zimno przy -300C…n/a więcej »
Dodano: 2011-12-12
Millers OilsCena: 45 zł

Rodzaj:do skrzyń manualnych
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:API GL4/GL5 PSA 871 2330

Millers Oils EP 80W90 GL-4 1L

 Millers Oils EP 80W90 GL-4 1L

Olej do przekładni, tylne mosty, dyferencjały, układy kierownicze. Olej hipoidalny. SAE klasa lepkości: 80W90 Ciężar właściwy przy 150C…0,893 Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,5 cSt Lepkość kinematycza przy 400C…151,6 cSt Indeks lepkości…93 Temperatura krzepnięcia…-30oC Temperatura zapłonu…>220oC Lepkość na zimno przy -300C…n/a więcej »
Dodano: 2011-12-12
Millers OilsCena: 36 zł

Rodzaj:do skrzyń manualnych
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:API GL4 MIL-L-2105

Millers Oils TRX Synth 75W90 GL-5 1L

 Millers Oils TRX Synth 75W90 GL-5 1L

Idealny do większości najnowszych modeli Peugeot, Citroen, Fiat, Renault, Nissan, Mercedes-Benz. Przeznaczony do skrzyń biegów oraz mostów samochodów osobowych i dostawczych, gdzie wymagany jest olej najwyższej jakości. więcej »
Dodano: 2011-12-12
Millers OilsCena: 69 zł

Rodzaj:do skrzyń manualnych
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:API GL4
GL5 ZF TE-ML-02 ZF TE-ML-05

Formula F 5w30

 Formula F 5w30

Olej Ford Formula F syntetyczny, paliwo oszczędny olej silnikowy zapewniający wyższe osiągi i redukcję szkodliwych substancji. Olej opracowany dla Forda przez firmę Castrol. Nadaje się do silników Diesla z filtrem cząstek stałych. Specyfikacja: WSS-M2C913-C; ACEA A1/B1; zastosowanie: Diesel/benzyna indeks: 14E9EC opakowanie 5 litrów www.ford.sklep.pl więcej »
Dodano: 2011-12-08
Ford / Castrol

Rodzaj:syntetyczne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:WSS-M2C913-C ACEA A1/B1

Platinum Ultor Extreme 10W40 205 L

 Platinum Ultor Extreme 10W40 205 L

Zastosowanie w silnikach spełniających normy Euro 5, z silnikami wyposażonymi w system SCR lub EGR więcej »
Dodano: 2011-12-08
ORLEN

Rodzaj:Półsyntetyczny
Normy i specyfikacje:MAN M 3277 MB-Approval 228.5
MACK EO-M Plus

Millers Oils XFS 5W40 5L

 Millers Oils XFS 5W40 5L

Olej syntetyczny do silników benzynowych oraz diesli. Posiada certyfikaty Porsche, BMW Longlife 98, Mercedes-benz 229.1, VW 502,00, 505,00. więcej »
Dodano: 2011-11-29
Millers OilsCena: 164.59 zł

Rodzaj:syntetyczne
Pojemność:5000 ml
Normy i specyfikacje:API SL
CF
ACEA A3/B3

POWER 1 GPS 10W40

CENA ZA 1 LITR OLEJU CASTROL POWER 1 GPS Z BECZKI: 32,60 CENA ZA 1 LITR OLEJU CASTROL POWER 1 GPS W ORYGINALNEJ BUTELCE: 38,90 (PROMOCJA) ZADZWOŃ, ABY ZAPYTAĆ O CENY INNYCH PRODUKTÓW. więcej »
Dodano: 2011-11-19
CastrolCena: 32.6 zł

Rodzaj:do 4-suwów
Pojemność:1000 ml
Normy i specyfikacje:API: SJ JASO: MA2

Oleje

Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.