Oleje
Millers Oils XF LONGLIFE ECO 5w30 5L![]() Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach.
Sformułowany, aby spełnić najnowsze wymagania wobec oleju stawiane przez firmę Ford dotyczące zminimalizowania zużycia paliwa i ochrony silnika przy stosowaniu paliw Bio-Diesel. Pasuje także do samochodów, które wymagają oleju o starszej specyfikacji Ford: M2C 913B więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C1 5w30 5L![]() STOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C1. Spełnia fabryczne wymagania dla najnowszych silników Diesel Mazda i Mitsubishi z filtrami cząstek stałych, a także najnowszą normę M2C 934B stosowaną np. w samochodzie Jaguar XF 3.0 Diesel.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||||||
Castrol Magnatec 15W40 4L![]() - Doskonałe właściwości w wysokich temperaturach z zapasem wytrzymałości, zachowanie odpowiedniego filmu olejowego nawet w skrajnych warunkach, dzięki nowej kombinacji dodatków;
- Niskie straty przy odparowaniu, co gwarantuje niewielkie zużycie oleju;
- Dobra stabilność na ścinanie, stały zakres lepkości również w długiej eksploatacji oleju bez jego wymiany;
- Odporność na starzenie i utlenianie, dobre właściwości zapobiegające powstawaniu czarnych szlamów. więcej »
| ||||||||||||||||||
Castrol Magnatec Diesel 10W40 4L![]() Efektywna ochrona silników wysokoprężnych w krytycznej fazie rozruchuWydajność i elastyczność silnikaAktywna i ciągła ochrona we wszystkich warunkach i stylach jazdyDoskonała płynność i dobre smarowanie oleju w warunkach zimowychMieszalny ze wszystkimi olejami spełniającymi specyfikację API: SH, SJ, SL, SM więcej »
| ||||||||||||||||||
Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 4L![]() Przy stosowaniu Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 zaleca się wymianę oleju po 15 000 km lub raz w roku.
Klasa lepkości: SAE 5W-40
Klasa jakości: ACEA A3/B3/B4, API SL/CF
Specyfikacje: więcej »
| ||||||||||||||||||
Olej przekładniowy GL-4 80W90 5L![]() GL-4 80W-90 przeznaczony jest do smarowania manualnych skrzyń biegów oraz innych przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy: dużych prędkościach / małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach / dużym momencie obrotowym. więcej »
| ||||||||||||||||||
Olej hydrauliczny HL-46 5L![]() Do stosowania w układach napędowych oraz sterowania hydraulicznego urządzeń z napędem hydrostatycznym, pracujących przy podwyższonej temperaturze i wilgotności otoczenia. więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils Millerol M50 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów.
Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M50 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE…50
Ciężar właściwy przy 150C…0,902
Lepkość kinematyczna przy 1000C…20,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…276 cSt
Temperatura krzepnięcia…-6oC
Temperatura zapłonu…248oC więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils Millerol M40 5L![]() STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów.
Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M40 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE… 40
Ciężar właściwy przy 150C…0,891
Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…141 cSt
Indeks lepkości…96
Temperatura zapłonu…200oC więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils Millerol M30 5L![]() Olej typu monograde nie zawierający detergantów silników samochodów zabytkowych i klasycznych.Wysoko rafinowana obojętnymi rozpuszczalnikami baza olejowa z dodatkami wpływającymi tylko na zahamowanie utleniania i chroniącymi silnik przed zużyciem.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów. Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M30 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE… 30
Ciężar właściwy przy 150C…0,891
Lepkość kinematyczna przy 1000C…11,2 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…93,9 cSt
Temperatura krzepnięcia…-150C
Temperatura zapłonu…2210C więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils UN ATF Dexron II 1L![]() SAE klasa lepkości: n/a
Ciężar właściwy przy 150C…0,866
Lepkość kinematyczna przy 1000C…7,5 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…38,9 cSt
Indeks lepkości…164
Temperatura krzepnięcia…-42oC
Temperatura zapłonu…210oC
Kolor czerwony więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils DM ATF Dexron III 1L![]() CHARAKTERYSTYKA:
GM Dexron III H
Ford Mercon
Mercedes Benz 236. , 236.5, 236.6, 236.7, 236.9, 236.10
Voith 55.6335, 55.6336
Caterpillar TO-2, Allison C4, V730, TES 389
ZF 02F, 04D, 03D, 09, 11A, 11B, 14A, 14B, 16L, 17C
MAN 339 Type F, Type Z1, V1, Z2, V2
Volvo 97340,97341
Vickers, Hagglunds Denison, Racine, Rexnord, Sundstrand i Clark Powershift
SAE klasa lepkości: n/a
Ciężar właściwy przy 150C…0,865
Lepkość kinematyczna przy 1000C…7,41 cSt
Indeks lepkości…210
Temperatura krzepnięcia…-51oC
Temperatura zapłonu…185oC
Kolor czerwony
Lepkość Brookefield przy -400C…12,060 cP więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils ATF - SP III![]() Hyundai and Kia rebrands of Mitsubishi fluid
Subaru Special ATF
JASO M315 1A
GM Dexron III
Ford Mercon
Ciężar właściwy przy 150C…0,848
Lepkość kinematyczna przy 1000C…6,0 cSt
Temperatura krzepnięcia…-420C
Temperatura zapłonu…2000C
Kolor czerwony więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils Ep 75W80 GL-5![]() Pasujący do najnowszych modeli Peugeot, Citroen, Fiat, Renault, Nissan, Mercedes-Benz.
SAE klasa lepkości:…75W80
Ciężar właściwy przy 150C…0,889
Lepkość kinematyczna przy 1000C…10,4 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…74,9 cSt
Indeks lepkości…125
Temperatura krzepnięcia…-35oC
Temperatura zapłonu…>220oC
Lepkość na zimno przy -300C…n/a więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils EP 80W90 GL-4 1L![]() Olej do przekładni, tylne mosty, dyferencjały, układy kierownicze. Olej hipoidalny.
SAE klasa lepkości: 80W90
Ciężar właściwy przy 150C…0,893
Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,5 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…151,6 cSt
Indeks lepkości…93
Temperatura krzepnięcia…-30oC
Temperatura zapłonu…>220oC
Lepkość na zimno przy -300C…n/a więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils TRX Synth 75W90 GL-5 1L![]() Idealny do większości najnowszych modeli Peugeot, Citroen, Fiat, Renault, Nissan, Mercedes-Benz. Przeznaczony do skrzyń biegów oraz mostów samochodów osobowych i dostawczych, gdzie wymagany jest olej najwyższej jakości. więcej »
| ||||||||||||||||||
Formula F 5w30![]() Olej Ford Formula F
syntetyczny, paliwo oszczędny olej silnikowy zapewniający wyższe osiągi i redukcję szkodliwych substancji.
Olej opracowany dla Forda przez firmę Castrol.
Nadaje się do silników Diesla z filtrem cząstek stałych.
Specyfikacja: WSS-M2C913-C; ACEA A1/B1;
zastosowanie: Diesel/benzyna
indeks: 14E9EC
opakowanie 5 litrów
www.ford.sklep.pl więcej »
| ||||||||||||||||||
Platinum Ultor Extreme 10W40 205 L![]() Zastosowanie w silnikach spełniających normy Euro 5, z silnikami wyposażonymi w system SCR lub EGR więcej »
| ||||||||||||||||||
Millers Oils XFS 5W40 5L![]() Olej syntetyczny do silników benzynowych oraz diesli. Posiada certyfikaty Porsche, BMW Longlife 98, Mercedes-benz 229.1, VW 502,00, 505,00. więcej »
| ||||||||||||||||||
POWER 1 GPS 10W40CENA ZA 1 LITR OLEJU CASTROL POWER 1 GPS Z BECZKI: 32,60
CENA ZA 1 LITR OLEJU CASTROL POWER 1 GPS W ORYGINALNEJ BUTELCE: 38,90 (PROMOCJA)
ZADZWOŃ, ABY ZAPYTAĆ O CENY INNYCH PRODUKTÓW. więcej »
|
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.