Oleje
Millers Oils XFD 5W40 5LSTOSOWANIE:
Do silników Diesel z turbodoładowaniem oraz wolnossących, wszędzie tam, gdzie wymagana jest najwyższa sprawność.
KORZYŚCI:
Zapewnia maksymalną ochronę silnika nawet w najbardziej ciężkich warunkach pracy. Pełna ochrona przed zużyciem silnika i korozją. Znakomite właściwości czyszczące silnik. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 10W60 5LSTOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 5w50STOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 5w40 5LSTOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane
zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XFS 0W40 5LSTOSOWANIE:
Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach.
KORZYŚCI:
Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF Longlife 5w30 5LSTOSOWANIE:
Znakomicie pasuje do silników benzynowych i Diesel spełniających normy emisji spalin Euro IV, z- oraz bezfiltra cząstek stałych (DPF). Szczególnie polecany do samochodów ze zmiennymi okresami pomiędzy przeglądami (wymianami oleju) – WIV (wg wskazań komputera) i innych pojazdów, które potrzebują oleju wzmagającego wydajność paliwa.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C4 5w30 5LSTOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C4. Jest to olej przygotowany przede wszystkim do najnowszych silników Diesel Renault z filtrami cząstek stałych.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C3 5w30 5LSTOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C3. Szczególnie polecany do silników samochodów takich jak Mercedes – Benz i BMW, w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C2 5w30 5LSTOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C2. Spełnia fabryczne wymagania dla wielu najnowszych silników Renault, Peugeot, Citroen, znakomity także do samochodów marek takich jak Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Chevrolet, Lexus i Toyota.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE ECO 5w30 5LWysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach.
Sformułowany, aby spełnić najnowsze wymagania wobec oleju stawiane przez firmę Ford dotyczące zminimalizowania zużycia paliwa i ochrony silnika przy stosowaniu paliw Bio-Diesel. Pasuje także do samochodów, które wymagają oleju o starszej specyfikacji Ford: M2C 913B więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils XF LONGLIFE C1 5w30 5LSTOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C1. Spełnia fabryczne wymagania dla najnowszych silników Diesel Mazda i Mitsubishi z filtrami cząstek stałych, a także najnowszą normę M2C 934B stosowaną np. w samochodzie Jaguar XF 3.0 Diesel.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. więcej »
| ||||||||||||||
Castrol Magnatec 15W40 4L- Doskonałe właściwości w wysokich temperaturach z zapasem wytrzymałości, zachowanie odpowiedniego filmu olejowego nawet w skrajnych warunkach, dzięki nowej kombinacji dodatków;
- Niskie straty przy odparowaniu, co gwarantuje niewielkie zużycie oleju;
- Dobra stabilność na ścinanie, stały zakres lepkości również w długiej eksploatacji oleju bez jego wymiany;
- Odporność na starzenie i utlenianie, dobre właściwości zapobiegające powstawaniu czarnych szlamów. więcej »
| ||||||||||||||
Castrol Magnatec Diesel 10W40 4LEfektywna ochrona silników wysokoprężnych w krytycznej fazie rozruchuWydajność i elastyczność silnikaAktywna i ciągła ochrona we wszystkich warunkach i stylach jazdyDoskonała płynność i dobre smarowanie oleju w warunkach zimowychMieszalny ze wszystkimi olejami spełniającymi specyfikację API: SH, SJ, SL, SM więcej »
| ||||||||||||||
Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 4LPrzy stosowaniu Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 zaleca się wymianę oleju po 15 000 km lub raz w roku.
Klasa lepkości: SAE 5W-40
Klasa jakości: ACEA A3/B3/B4, API SL/CF
Specyfikacje: więcej »
| ||||||||||||||
Olej przekładniowy GL-4 80W90 5LGL-4 80W-90 przeznaczony jest do smarowania manualnych skrzyń biegów oraz innych przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy: dużych prędkościach / małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach / dużym momencie obrotowym. więcej »
| ||||||||||||||
Olej hydrauliczny HL-46 5LDo stosowania w układach napędowych oraz sterowania hydraulicznego urządzeń z napędem hydrostatycznym, pracujących przy podwyższonej temperaturze i wilgotności otoczenia. więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils Millerol M50 5LSTOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów.
Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M50 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE…50
Ciężar właściwy przy 150C…0,902
Lepkość kinematyczna przy 1000C…20,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…276 cSt
Temperatura krzepnięcia…-6oC
Temperatura zapłonu…248oC więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils Millerol M40 5LSTOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów.
Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M40 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE… 40
Ciężar właściwy przy 150C…0,891
Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…141 cSt
Indeks lepkości…96
Temperatura zapłonu…200oC więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils Millerol M30 5LOlej typu monograde nie zawierający detergantów silników samochodów zabytkowych i klasycznych.Wysoko rafinowana obojętnymi rozpuszczalnikami baza olejowa z dodatkami wpływającymi tylko na zahamowanie utleniania i chroniącymi silnik przed zużyciem.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach pojazdów klasycznych, które wymagają oleju bez detergentów. Może być używany w skrzyniach biegów, które wymagają oleju GL1.
KORZYŚCI:
Olej Millerol M30 jest idealny do:
• silników samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• skrzyni biegów samochodów zbudowanych przed rokiem 1930
• silników samochodów klasycznych, w których zalegają osady i nagar
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości przeciwdziałające utlenianiu się oleju i dobre właściwości smarujące na poziomie oleju klasy API SB
Klasa lepkości SAE… 30
Ciężar właściwy przy 150C…0,891
Lepkość kinematyczna przy 1000C…11,2 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…93,9 cSt
Temperatura krzepnięcia…-150C
Temperatura zapłonu…2210C więcej »
| ||||||||||||||
Millers Oils UN ATF Dexron II 1LSAE klasa lepkości: n/a
Ciężar właściwy przy 150C…0,866
Lepkość kinematyczna przy 1000C…7,5 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…38,9 cSt
Indeks lepkości…164
Temperatura krzepnięcia…-42oC
Temperatura zapłonu…210oC
Kolor czerwony więcej »
|
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.