Oleje
RIMULA R4 LOlej Shell Rimula R4 L może być stosowany w praktycznie wszystkich samochodach ciężarowych i autobusach, w tym w pojazdach spełniających normy US 2007, Euro II, III, IV oraz 5.
Olej Shell Rimula R4 L to doskonałe rozwiązanie do smarowania lekko- i średnioobciążonych silników Diesla stosowanych w pojazdach komercyjnych, szczególnie w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych.
Spełnia wymogi wiodących producentów maszyn rolniczych i budowlanych oraz silników, takich jak Caterpillar, Cummins, Deutz i MTU.
Specyfikacje i aprobaty
Klasa lepkoście SAE : 15W-40
API: CJ-4, CI-4+, CI-4, CH-4, CG -4, CF-4, ACEA: E7, E9; Caterpillar: ECF-2, ECF-3; Cummins: CES 20077, 81; DDC: 93K218; Deutz: DQC-III; MACK: EO-O PP; MAN: 3275; Aprobata MB: 228.3, 228.31; MTU: Kategoria 2; Volvo: VDS-4, VDS-3. więcej » | ||||||||||||||||
Iberia Ultra Truck 10W40 Mid Saps / 208 LProdukt zapewnia doskonałą trwałość eksploatacyjną jednostki napędowej przy ekstremalnie wydłużonych okresach międzywymianowych zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów oraz wydłuża trwałość takich układów w pojeździe jak:
filtry cząstek stałych DPF, CRT oraz SCR.
Specyfikacje i dopuszczenia
ACEA E4/E6/E7
API CI-4
MB 228.51, 235.27
MAN M3477, 3271-1
Volvo VDS-3, CNG
MTU Type 3.1
Renault VI RDX, RLD/RLD-2, RGD
CAT ECF-1-a
Scania Low ASH
Mack EEO-N
DAF Extended Drain
Jaso DH-2 więcej » | ||||||||||||||||
Alpha SP 68Opis produktu:
Olej Alpha SP 68 jest olejem przekładniowym stworzonym na bazie oleju mineralnego oraz wysokiej jakości dodatków (siarka, fosfor oraz dodatki antykorozyjne, antyutleniające i przeciw pieniące)
Wskazania:
Olej Castrol Alpha SP 68 jest przeznaczony do wszystkich rodzajów zamkniętych przemysłowych napędów zębatych, w tym przekładni ślimakowych ze stali i brązu.
ZALET
Ze względu na dodatki smarne, chroni przed erozją boków, przedłużając żywotność komponentów.
Dłuższa żywotność smaru zwiększa czas między wymianami.
Chroni przekładnię zarówno na tarcie jak i korozję więcej » | ||||||||||||||||
Magnaglide D 68Castrol Magnaglide D służy do smarowania prowadnic w obrabiarkach. Magnaglide smary D są znane z ich zwykłej zdolności do przezwyciężania stick-slip ruchu zwykle związanym z powolnym działaniem części ruchomych narzędzi. Redukują one narzędzie drgania maszyny karetki i posiadają niezbędne cechy kleju zapobiegające wypieranie środka smarnego.
Zalety:
Bardzo niski współczynnik tarcia zapewnia swobodny przepływ przy niskich prędkościach i obciążeniach.
Doskonała moc demulgatora cięcia płynów pozwala na zachowanie optymalną wydajność smaru i przedłużenie żywotność płynny tnącego.
Dobre filtracji i stabilność w systemach centralnego smarowania pozwala zachować ciągły przepływ smaru i unika zatorów w rurach.
Doskonała ochrona przed korozją metali i utlenianiem. więcej » | ||||||||||||||||
Hyspin SP 5Olej Castrol Hyspin SP 5 służy do smarowania wrzecion. Produkt ten spełnia wymagania norm DIN 51517, cz.2-CL, ISO 4763/2-L-F, FORD UM-C 006-8004 więcej » | ||||||||||||||||
Hyspin AWH-M 15Olaj Hydrauliczny Castrol Hyspin AWH-M 15 jest olejem o dużym wskaźniku lepkości, do układów hydraulicznych i smarowania.
Parametry:
Olej Hyspin AWH-M 15 spełnia wymagania testów Apex, Dennison HF-1, Sperry, Vickers 35VQ25 Pump. Pracują przy zmiennych parametrach obciążenia.
Zastosowanie:
Olej jest ten przeznaczony w szczególności do pracy w układach hydraulicznych pracujących na wolnym powietrzu. więcej » | ||||||||||||||||
Hyspin AWS 10Hyspin AWS 10 to olej hydrauliczny oparty na mocno zrafinowanym olej mineralnym o niskiej zawartości cynku.
Hyspin został specjalnie stworzony, aby zapewnić idealną ochronę przed zużyciem, stabilność termiczną oraz dużą wydajność. Uważanie dobrane dodatki do oleju, przy wysokim poziomie bazowych produktów zapewnia, iż Hyspin jest odporny na utlenienie i hydrolizę, wykazując przy tym minimalną tendencję do wytwarzanie szlamu.
Stosowanie:
-układy hydrauliczne wymagające ochrony przed zużyciem;
-łożyska, przekładnie, a więc te elementy które wymagają wydajnych oraz odpornych na utlenienie smarów.
Zalety
-Dobra stabilność termiczna i oksydacyjna, co kolei wpływa na wydłużenie czasu eksploatacji maszyn, zmniejsza koszty środków smarnych,
-Dobre właściwości filtrowalności (w tym w obecności wody)zmniejsza koszty przez zwiększoną żywotność filtra i koszty konserwacji.
-Doskonałe oddziela wodę,a odporność na hydrolizę oznacza redukcję dłuższą żywotność smaru i zwiększa niezawodność urządzen więcej » | ||||||||||||||||
Variocut G 408 HCOlej do szlifowania węglików wolframu szczególnie wrażliwych na wypłukiwanie kobaltu. Opracowany na bazie hydrokrakowanego oleju o bardzo wysokim wskaźniku lepkości (EHVI).
Właściwości:
Gęstość w 15ºC kg/m3 - 1030
Lepkość w 40ºC mm2/s - 7,7
Temperatura Zapłonu - 166 °C więcej » | ||||||||||||||||
Syntilo 81 EOlej obróbkowy emulgujący z wodą. Zastosowanie od 3-4%. Głownie do operacji szlifierskich oraz toczenia. Obróbka stali i żeliwa.
Właściwości:
Gęstość w 15ºC kg/m3 - 1030
Lepkość w 20ºC mm2/s - 60
Zawartość oleju mineralnego - 0%
Ochrona przed korozją - 3%
Barwa - Przezroczysta więcej » | ||||||||||||||||
Syntilo R PlusOlej emulgujący z wodą do obróbki skrawaniem. Zastosowanie: od 3 do 6%. Uniwersalne chłodziwo do wszystkich operacji. Obróbka żeliwa i stali, jednostkowa obróbka stopów i miedzi. Bardzo dobre właściowości wypłukujące.
Właściwości:
Gęstość w 15ºC kg/m3 - 1010
Lepkość w 20ºC mm2/s - 230
Zawartość oleju mineralnego - 40%
Ochrona przed korozją - 3%
Barwa - Mleczna więcej » | ||||||||||||||||
Agrol UWysokiej jakości wielofunkcyjny hydrauliczno-przekładniowy olej typu UTTO przeznaczony do smarowania układu napędowego, również z "mokrymi" hamulcami oraz jako ciecz robocza w układzie hydraulicznym ciągników i maszyn rolniczych.
Poziom jakości:
FORD M2C 134D, FORD M2C 86C,
CNH MAT 3505 (MS 1209), JD J20C,
CMS M1143, M1135, M1145,
VCE WB 101, ZF TE-ML 03E, 05F
Gwarantuje:
-optymalną ochronę powierzchni smarowanych elementów,
-wysokie własności przeciwapienne,
-dobre wydzielanie powietrza,
-trzymanie czystości układów smarowania,
-zabezpieczenie przed zużyciem i wydłuża trwałość części układów smarowanych.
Specyfikacja
Klasa jakości GL-4
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC 10,0-11,5
Wskaźnik lepkości, min >95
Temperatura płynięcia, max (ºC) 230
Liczba zasadowa mgKOH/g 9,9 więcej » | ||||||||||||||||
Magnetic 10W-40 A3/B4Castrol Magnatec 10W-40 jest idealny dla osób szukających najwyższej, półsyntetycznej jakości oleju, zapewniającego optymalną ochronę silników.
Castrol Magnatec 10W-40 jest przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla wyposażonych w turbosprężarki, intercoolery, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B3 lub API SL/CF o lepkości SAE 10W-40. więcej »
| ||||||||||||||||
Magnetic Disiel 5W-40Castrol Magnatec Diesel 5W-40 jest produktem idelanym dla klientów szukających najwyższej, syntetycznej jakości oleju, zapewniającego pełną ochronę silników wysokoprężnych.
Castrol Magnatec Diesel 5W-40 jest przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonych w turbosprężarki, chłodnice powietrza doładowującego i systemy wydechowe wyposażone w filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B3/B4/C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. więcej »
| ||||||||||||||||
Olej GM 5W-30 dexos2 1L syntetykOlej GM 5W-30 dexos2 w bańkach 1L jest olejem syntetycznym o niskiej zawartości popiołów, siarki i fosforu.
Olej ten spełnia wymagania samochodów z pompowtryskiwaczami oraz filtrem cząstek stałych(DPF’s) oraz katalizatorami trójdrożnymi (CAT’s).
Olej GM 5W-30 dexos2 został opracowany z myślą o zapewnieniu wyjątkowej sprawność i ochronie silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.
SPECYFIKACJA:
GM-LL-A-025 i GM-LL-B-025
BMW Longlife 04
Mercedes-Benz MB229.31 i MB229.51
Volkswagen 502.00 / 505.00 / 505.01
oraz poniższe specyfikacje:
ACEA A3/B3, A3/B4; ACEA C3; API SM/SL / CF.
Olej ten dostępny od ręki w sklepie w bańkach 5L i 1L więcej »
| ||||||||||||||||
Olej GM 5W-30 dexos2 5L syntetykOlej GM 5W-30 dexos2 jest olejem syntetycznym o niskiej zawartości popiołów, siarki i fosforu.
Olej ten spełnia wymagania samochodów z pompowtryskiwaczami oraz filtrem cząstek stałych(DPF’s) oraz katalizatorami trójdrożnymi (CAT’s).
Olej GM 5W-30 dexos2 został opracowany z myślą o zapewnieniu wyjątkowej sprawność i ochronie silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.
SPECYFIKACJA:
GM-LL-A-025 i GM-LL-B-025BMW Longlife 04Mercedes-Benz MB229.31 i MB229.51Volkswagen 502.00 / 505.00 / 505.01oraz poniższe specyfikacje:ACEA A3/B3, A3/B4; ACEA C3; API SM/SL / CF.
Olej ten dostępny od ręki w sklepie w bańkach 5L i 1L więcej »
| ||||||||||||||||
Castrol Edge FST 5W30Castrol EDGE 5W-30 jest stworzony, aby dać ci pewność maksymalnej ochrony silnika. Zapewnia efektywną ochronę i maksymalne osiągi dla silników wymagających niskiej lepkości i mocnego filmu olejowego w wydłużonych okresach pomiędzy wymianami.
Dostępny w 5 ltr, 4 ltr i 1 ltr opakowaniach więcej »
| ||||||||||||||||
Olej Castrol Power 1 Racing 4T 10W50 4LOlej Castrol Power 1 Racing 10w50 4T jest w pełni syntetycznym olejem do silników czterosuwowych motocykli sportowych i replik maszyn wyścigowych wiodących europejskich i japońskich producentów.
Dzięki TRIZONE TECHNOLOGY™ olej Castrol Power 1 jest przystosowany do ochrony zarówno silnika jak i sprzęgła i skrzyni biegów.
Power 1 Racing zapewnia doskonałą ochronę wszystkim trzem elementom narażonym na zużycie w trudnych warunkach, wliczając pracę przy wysokich obrotach.
Specyfikacja:
API SLJASO MA-2
Atrakcyjna cena - zapytaj więcej »
| ||||||||||||||||
Olej Motul 300V FACTORY LINE 10W40 4 LITRYOlej silnikowy MOTUL 300 V 4T FACTORY LINE 10W40 100% syntetyczny 4 litry
do silników 4-suwowych
Stosowany w motocyklach szosowych, crossowych,enduro...
Lepkość: 10W40 Olej w pełni syntetyczny na bazie podwójnych estrów zawiera specjalne dodatki zapewniające doskonałą ochronę zębatek Przeznaczony głównie do motocykli z wysilonymi silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, motocykle wyścigowe cross, enduro, super sporty, nakedy i inne, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów Spełnia wszystkie normy powyżej wymaganych standardów Referencje: Alstare Word SuperSport, National Moto Endurance, Suzuki Word MX
na zamówienie ściągany- ATRAKCYJNA CENA więcej »
| ||||||||||||||||
Złącza elastyczne tłumikówW ofercie posiadamy pełną gamę złączy elastycznych (tłumików drgań).
Oprócz tego posiadamy w ofercie katalizatory zalecane do konkretnych aut oraz katalizatory uniwersalne dedykowane do różnych pojemności.
Posiadamy także złącza elastyczne wzmocnione wewnątrz wężem giętkim - interlock
W ofercie również:
katalizatory owalnekatalizatory okrągłetłumikistrumienice więcej » | ||||||||||||||||
Olej Castrol Power1 Racing 4T 10W40 4LOlej Castrol Power1 10W40 4L
to półsyntetyczny olej do 4-suwowych silników jest następca oleju Castrol Power1 GPS 10W40. Został specjalnie wyprodukowany dla chłodzonych powietrzem lub cieczą nowoczesnych, wysokiej jakości, wysokoobrotowych 4-suwowych silników motocyklowych.
Castrol Power 1 zawiera formułę TRIZONE TECHNOLOGY™ stworzoną specjalnie dla 4-suwowych motocykli. Wydajność silnika motocykla to zsynchronizowane współdziałanie 3 elementów: silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Dzięki TRIZONE TECHNOLOGY™ olej Castrol Power 1 jest przystosowany do ochrony zarówno silnika jak i sprzęgła i skrzyni biegów. Power 1 Racing 4T zapewnia doskonałą ochronę wszystkim trzem elementom narażonym na zużycie.Castrol Power 1 4T 10W-40 jest odpowiedni dla wszystkich nowoczesnych motocykli wymagających specyfikacji API i JASO.
Specyfikacja
API SJJASO MASpecjalna aprobata BMW dla serii: F650, F800, K1200 więcej »
|
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.