Oleje
Olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID LS 75W140![]() Syntetyczny, przekładniowy olej FUCHS SINTOPOID 75W140 stosuje się do skrzyń biegów i mostów zarówno z blokadą jak i bez blokady mechanizmu różnicowego, w samochodach osobowych i dostawczych. Szczególnie zalecany jest do samochodów marki BMW i CHRYSLER
Zalecany jest do najbardziej obciążonych przekładni zarówno konwencjonalnych jak i wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu. Dzięki wyjątkowej formulacji jest odporny na ścieranie i starzenie, co też wpływa na wydłużenie przebiegów między wymianami. Zapobiega powstawaniu szlamów i osadów, a dzięki doskonałym właściwościom smarnym, praca przekładni w niskich temperaturach otoczenia jest idealna. więcej »
| ||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID LS 75W90![]() Wielofunkcyjny olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID LS 75W90 zalecany jest do przekładni głównych i mostów napędowych z blokadą oraz bez blokady mechanizmu różnicowego. Przeznaczony jest do samoblokujących mechanizmów różnicowych. Dzięki niezwykłemu pakietowi dodatków, może być stosowany w maksymalnie obciążonych manualnych skrzyniach biegów w samochodach osobowych oraz wysoko obciążonych mostach napędowych o ograniczonym poślizgu. Zapewnia doskonałą pracę przekładni i najwyższe zabezpieczenie przeciwzużyciowe.
Doskonale sprawdza się nawet w starszych skrzyniach biegów, mimo nowoczesnej formulacji. Gwarantuje idealne właściwości smarne w ekstremalnie wysokich oraz niskich temperaturach otoczenia. FUCHS SINTOPOID LS 75W90 nie ulega pienieniu przy najwyższych obciążeniach. więcej »
| ||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID 75W90![]() Wysokiej jakości syntetyczny olej FUCHS TITAN SINTOPOID 75W90 przeznaczony jest do przekładni głównych w samochodach osobowych.
Olej ten gwarantuje przez cały okres eksploatacji, nawet przy wysokich obciążeniach, doskonałą pracę przekładni. Zabezpiecza przed korozją, zapobiega powstawaniu osadów i szlamu oraz chroni mechanizmy przed zużyciem. Zapewnia idealne właściwości smarne w niskich i wysokich temperaturach pracy.
Dzięki temu iż FUCHS TITAN SINTOPOID 75W-90 spełnia normę Volkswagena VW G052145, może być stosowany w tylnych mostach i mechanizmach różnicowych w skrzyniach automatycznych.
Jest kompatybilny z większością olejów o tej specyfikacji. Dopasowuje się również do uszczelniaczy, co nie powoduje wycieków z przekładni. więcej »
| ||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOPOID FE 75W85![]() Najwyższej klasy, syntetyczny olej FUCHS SINTOPOID SAE 75W85 stosowany jest do przekładni głównych w samochodach osobowych. Jest to olej rekomendowany przede wszystkim do samochodów marki FIAT, Lancia, Alfa Romeo. Posiada pakiet dodatków uszlachetniających, spełniających normę API GL-5.
Przy użyciu tego oleju wzrasta efektywność pracy skrzyni biegów, ulega ograniczeniu temperatura jej pracy, zapewniony jest łatwy rozruch w niskich temperaturach oraz ograniczone jest zużycie paliwa. Olej TITAN SINTOPOID SAE 75W85 skutecznie przeciwdziała zużyciu przekładni, powstawaniu korozji oraz szlamów i osadów. Zapewnia też idealną pracę przekładni w wysokich i niskich temperaturach. Nie ulega pienieniu nawet przy bardzo wysokich obciążeniach mechanizmów. Jest kompatybilny z innymi markowymi olejami przekładniowymi. więcej »
| ||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS SINTOFLUID FE 75W![]() Przekładniowy, syntetyczny FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W jest olejem stosowanym do manualnych skrzyń biegów w samochodach osobowych. Pakiet dodatków, które posiada, spełnia normę API GL-4. Technologia FE (Fuel Economy) wpływa na zapewnienie najwyższej efektywności pracy przekładni i redukcji zużycia paliwa. Olej ten wpływa na łatwy rozruch przekładni również w niskich temperaturach otoczenia.
Można go stosować zgodnie z zaleceniami producenta, przez cały okres eksploatacji pojazdu.
Jest świetna alternatywą dla olejów serwisowych VW. Może być stosowany w wielu skrzyniach, które spełniają normy lepkości SAE 75W.
Zalety tego oleju są doceniane przez użytkowników Mercedesa klasy A, których skrzynie są bardzo wrażliwe na jakość oleju. więcej »
| ||||||||||
Olej przekładniowy FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80![]() Olej przekładniowy FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80 jest olejem w pełni syntetycznym na estrach o lepkości SAE 75W80 i klasie API GL-5, mającym zastosowanie w manualnych skrzyniach biegów w samochodach osobowych. Ze względu na swoją wysoką jakość, uzyskał aprobatę i rekomendację wielu producentów samochodów. Posiada w swym składzie pakiet nowoczesnych dodatków uszlachetniających, który zapewnia właściwą pracę synchronizatorów wykonanych z różnego typy materiałów. Jako jeden z niewielu olejów na rynku mimo specyfikacji API GL-5 może być stosowany w niektórych skrzyniach, w których wymagana jest klasyfikacja API GL 4.
Posiada doskonałą charakterystykę temperaturowo-lepkościową znacznie przewyższającą standardowe oleje przekładniowe, dzięki temu zapewnia idealne właściwości smarne w niskich i wysokich temperaturach.
Olej FUCHS SINTOFLUID SAE 75W80 jest doskonałą alternatywą cenową dla oryginalnych olejów serwisowych. W wielu przypadkach przewyższa swoją jakością produkty oryginalne. więcej »
| ||||||||||
Oleje samochodowe![]() Oferujemy szeroki wybór olejów samochodowych wiodących marek. Znajdą u nas Państwo również oleje do samochodów ciężarowych, urządzeń rolniczych, a także maszyn budowlanych. więcej » | ||||||||||
Helix Ultra Extra 5w30![]() Proponujemy Państwu syntetyczny olej silnikowy, stosowany przy silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Polecany w szczególności do pojazdów wyposażonych w katalizatory, a także filtry cząstek stałych (DPF). więcej »
| ||||||||||
OLEJE I SMARY SAMOCHODOWE![]() Oleje i smary samochodowe:
Olsztyn, Ostróda, Olsztynek, Orneta, Działdowo, Kętrzyn, Pisz, Grajewo, Szczytno, Iława. więcej » | ||||||||||
Olej silnikowy Orlen Oil Platinum 15W40 4L + 0,5l gratis![]() Olej silnikowy mineralny Platinum, Do wszystkich rodzajów silników (diesel, benzyna), do wszystkich marek pojazdów, Producent: Orlen Oil więcej » | ||||||||||
Olej silnikowy Orlen Oil Platinum 10W40 4L + 0,5 gratis![]() Olej silnikowy półsyntetyczny Platinum, do wszystkich rodzajów silnika (diesel, benzyna), do wszystkich marek pojazdów. Producent: Orlen Oil, pojemność 4,5L. więcej » | ||||||||||
RIMULA R4 L![]() Olej Shell Rimula R4 L może być stosowany w praktycznie wszystkich samochodach ciężarowych i autobusach, w tym w pojazdach spełniających normy US 2007, Euro II, III, IV oraz 5.
Olej Shell Rimula R4 L to doskonałe rozwiązanie do smarowania lekko- i średnioobciążonych silników Diesla stosowanych w pojazdach komercyjnych, szczególnie w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych.
Spełnia wymogi wiodących producentów maszyn rolniczych i budowlanych oraz silników, takich jak Caterpillar, Cummins, Deutz i MTU.
Specyfikacje i aprobaty
Klasa lepkoście SAE : 15W-40
API: CJ-4, CI-4+, CI-4, CH-4, CG -4, CF-4, ACEA: E7, E9; Caterpillar: ECF-2, ECF-3; Cummins: CES 20077, 81; DDC: 93K218; Deutz: DQC-III; MACK: EO-O PP; MAN: 3275; Aprobata MB: 228.3, 228.31; MTU: Kategoria 2; Volvo: VDS-4, VDS-3. więcej » | ||||||||||
Iberia Ultra Truck 10W40 Mid Saps / 208 L![]() Produkt zapewnia doskonałą trwałość eksploatacyjną jednostki napędowej przy ekstremalnie wydłużonych okresach międzywymianowych zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów oraz wydłuża trwałość takich układów w pojeździe jak:
filtry cząstek stałych DPF, CRT oraz SCR.
Specyfikacje i dopuszczenia
ACEA E4/E6/E7
API CI-4
MB 228.51, 235.27
MAN M3477, 3271-1
Volvo VDS-3, CNG
MTU Type 3.1
Renault VI RDX, RLD/RLD-2, RGD
CAT ECF-1-a
Scania Low ASH
Mack EEO-N
DAF Extended Drain
Jaso DH-2 więcej » | ||||||||||
Alpha SP 68![]() Opis produktu:
Olej Alpha SP 68 jest olejem przekładniowym stworzonym na bazie oleju mineralnego oraz wysokiej jakości dodatków (siarka, fosfor oraz dodatki antykorozyjne, antyutleniające i przeciw pieniące)
Wskazania:
Olej Castrol Alpha SP 68 jest przeznaczony do wszystkich rodzajów zamkniętych przemysłowych napędów zębatych, w tym przekładni ślimakowych ze stali i brązu.
ZALET
Ze względu na dodatki smarne, chroni przed erozją boków, przedłużając żywotność komponentów.
Dłuższa żywotność smaru zwiększa czas między wymianami.
Chroni przekładnię zarówno na tarcie jak i korozję więcej » | ||||||||||
Magnaglide D 68Castrol Magnaglide D służy do smarowania prowadnic w obrabiarkach. Magnaglide smary D są znane z ich zwykłej zdolności do przezwyciężania stick-slip ruchu zwykle związanym z powolnym działaniem części ruchomych narzędzi. Redukują one narzędzie drgania maszyny karetki i posiadają niezbędne cechy kleju zapobiegające wypieranie środka smarnego.
Zalety:
Bardzo niski współczynnik tarcia zapewnia swobodny przepływ przy niskich prędkościach i obciążeniach.
Doskonała moc demulgatora cięcia płynów pozwala na zachowanie optymalną wydajność smaru i przedłużenie żywotność płynny tnącego.
Dobre filtracji i stabilność w systemach centralnego smarowania pozwala zachować ciągły przepływ smaru i unika zatorów w rurach.
Doskonała ochrona przed korozją metali i utlenianiem. więcej » | ||||||||||
Hyspin SP 5Olej Castrol Hyspin SP 5 służy do smarowania wrzecion. Produkt ten spełnia wymagania norm DIN 51517, cz.2-CL, ISO 4763/2-L-F, FORD UM-C 006-8004 więcej » | ||||||||||
Hyspin AWH-M 15![]() Olaj Hydrauliczny Castrol Hyspin AWH-M 15 jest olejem o dużym wskaźniku lepkości, do układów hydraulicznych i smarowania.
Parametry:
Olej Hyspin AWH-M 15 spełnia wymagania testów Apex, Dennison HF-1, Sperry, Vickers 35VQ25 Pump. Pracują przy zmiennych parametrach obciążenia.
Zastosowanie:
Olej jest ten przeznaczony w szczególności do pracy w układach hydraulicznych pracujących na wolnym powietrzu. więcej » | ||||||||||
Hyspin AWS 10![]() Hyspin AWS 10 to olej hydrauliczny oparty na mocno zrafinowanym olej mineralnym o niskiej zawartości cynku.
Hyspin został specjalnie stworzony, aby zapewnić idealną ochronę przed zużyciem, stabilność termiczną oraz dużą wydajność. Uważanie dobrane dodatki do oleju, przy wysokim poziomie bazowych produktów zapewnia, iż Hyspin jest odporny na utlenienie i hydrolizę, wykazując przy tym minimalną tendencję do wytwarzanie szlamu.
Stosowanie:
-układy hydrauliczne wymagające ochrony przed zużyciem;
-łożyska, przekładnie, a więc te elementy które wymagają wydajnych oraz odpornych na utlenienie smarów.
Zalety
-Dobra stabilność termiczna i oksydacyjna, co kolei wpływa na wydłużenie czasu eksploatacji maszyn, zmniejsza koszty środków smarnych,
-Dobre właściwości filtrowalności (w tym w obecności wody)zmniejsza koszty przez zwiększoną żywotność filtra i koszty konserwacji.
-Doskonałe oddziela wodę,a odporność na hydrolizę oznacza redukcję dłuższą żywotność smaru i zwiększa niezawodność urządzen więcej » | ||||||||||
Variocut G 408 HC![]() Olej do szlifowania węglików wolframu szczególnie wrażliwych na wypłukiwanie kobaltu. Opracowany na bazie hydrokrakowanego oleju o bardzo wysokim wskaźniku lepkości (EHVI).
Właściwości:
Gęstość w 15ºC kg/m3 - 1030
Lepkość w 40ºC mm2/s - 7,7
Temperatura Zapłonu - 166 °C więcej » | ||||||||||
Syntilo 81 E![]() Olej obróbkowy emulgujący z wodą. Zastosowanie od 3-4%. Głownie do operacji szlifierskich oraz toczenia. Obróbka stali i żeliwa.
Właściwości:
Gęstość w 15ºC kg/m3 - 1030
Lepkość w 20ºC mm2/s - 60
Zawartość oleju mineralnego - 0%
Ochrona przed korozją - 3%
Barwa - Przezroczysta więcej » |
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.