Oleje
PMO Professional-Series 5W30 C3 4LSyntetyczny olej jakości premium. Stworzony w oparciu o wysokiej jakości oleje bazowe, dodatkowo wzmocniony olejami z grupy PAO. Wysokiej jakości uszlachetniacze oraz oleje bazowe gwarantują utrzymanie silnika w czystości, zachowanie lepkości w pełnym zakresie temperatur, niskie zużycie oleju
oraz świetną odporność na wysokie temperatury. Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową oraz w silnikach z instalacją LPG. więcej » | ||||||
Olej do przekładni automatycznych - ATF III D - op. beczka 20 Lolej do przekładni automatycznych ATF III D Jest przeznaczony do przekładni automatycznych w samochodach osobowych, truckach, autobusach, wózkach widłowych i innych pojazdach użytkowych, bez i z retarderami, przekaźnikami hydrodynamicznymi, wspomagającymi systemami hydraulicznymi (busterami), według regulacji i zaleceń producentów. może być stosowany w specjalnych przekładniach przemysłowych, gdzie wymagane jest stosowanie olejów typu ATF III oraz w sprzęgłach i systemach ręcznego sterowania.
Znakomicie zachowuje się w niskich temperaturach i gwarantuje bezawaryjną pracę przekładni oraz płynną (bez szarpnięć) zmianę przełożeń
W wysokich temperaturach pozostawia trwały film smarujący
Bardzo dobre parametry antyzużyciowe - wydłużone interwały wymiany oleju
Dodatkowo gwarantuje wszystkie wskaźniki jakie olej klasy ATF powinien posiadać, takie jak bardzo dobre własności antyzużyciowe, doskonała odporność na wysokie obciążenia, ochronę antykorozyjną, własności antypienne i kompatybilność z uszczelnieniami
SPECYFIKACJE :
- GM ATF Dexron III H - Volvo 97341 (AT101)
- überdeckt Dexron II D/E - Caterpillar TO-2
- Ford Mercon - Allison C-4
- MAN 339 Typ Z1 - Allison TES 389
- MAN 339 Typ V1 - MB 236.1 , 236.5 , 236.6 , 236.7
- ZF TE-ML 04D, 14A, 17C
- Voith H55.633540 (G 607)
DANE TECHNICZNE :
Gęstość w 15oC kg/m3 862
Lepkość kinematyczna w 40oC mm2/s 35,6
Lepkość kinematyczna w 100oC mm2/s 7,3
Wskaźnik lepkości 180
Punkt zapłonu DIN 51376 oC > 180
Temperatura krzepnięcia DIN 51597 oC < - 48
Kolor czerwony więcej »
| ||||||
Max life - wymiana oleju 10w40Zajmujemy się również usługami związanymi z wymianą oleju silnikowego.
W szczególności polecamy skorzystanie z produktów marki VALVOLINE.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. więcej »
| ||||||
Chłodziwa mineralne, półsyntetyczne, syntetyczne LOTOS, FUCHSOferujemy koncentraty do chłodziw od mineralnych poprzez półsyntetyczne do syntetycznych, głównie firmy LOTOS- EMULGOL i EMULSIN i FUCHS - ECOCOOL , ECOCUT, UNIFLUT, PLANTOCUT więcej » | ||||||
Oleje Hydrauliczne HL, HLP, HVOferujemy oleje przemysłowe w tym oleje hydrauliczne o lepkości od 32 do 150. Atrakcyjne ceny. Możliwość wysyłki. więcej » | ||||||
OLEJE SILNIKOWEOLEJE SILNIKOWE MARKI LOTOS,FUCHS, MOBIL, CASTROL, ENI, TEXACO.
Są to oleje mineralne, półsyntetyczne i syntetyczne więcej » | ||||||
Motul 5100 10w/40Zastosowanie
Motocykle szosowe, miejskie, turystyczne, terenowe, enduro, trialowe wyposażone w 4-suwowe silniki o zintegrowanej skrzyni biegów lub bez niej, mokrym lub suchym sprzęgle, spełniające wymagania EURO 2 lub EURO 3 wyposażone układy obróbki spalin: reaktory katalityczne, systemy powietrza wtórnego.
Polecany do wybranych silników SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI i innych wymagających oleju o klasie lepkości SAE 10W-40.
Inne zastosowania: motocykle pozbawione reaktorów katalitycznych, skutery, quady, pojazdy terenowe itp.
SPECYFIKACJE API SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2 Nr M033MOT112
Ochrona
Olej Technosynthese® wzmocniony estrowymi bazami olejowymi w celu zapewnienia doskonałej ochronyprzeciwzużyciowej silnika i skrzyni biegów i podniesienia trwałości jednostki napędowej.
Wzmocniona odporność filmu olejowego w wysokich temperaturach gwarantuje niezawodność silnika. Zoptymalizowana zawartość fosforu i siarki (JASO MA2 < 1200 ppm) zapewnia optymalne warunki pracy reaktorom katalitycznym.
Innowacyjny pakiet dodatków przeciwzużyciowych zapewnia doskonałą ochronę skrzyni biegów. „Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau” (w skrócie „FZG”), czyli Jednostka Badawcza d.s. Kół Zębatych i Skrzyń Biegów przy Uniwersytecie Technicznym w Monachium, sprawdza i poddaje analizie właściwości smarne i przeciwzużyciowe olejów na powierzchni współpracującej pary kół zębatych. Oleje są oceniane wg. „Failure Load Stage” (w skrócie „FLS”), która odpowiada ilości awarii urządzenia w fazie obciążenia. To 14-stopniowa skala, gdzie FLS 1 jest oceną najgorszą, a FLS 14 najlepszą. Wynik testu naszego oleju to FLS =14.
Komfort
JASO opracowało własne wymagania dla 4-suwowych silników motocyklowych – JASO T903 – podzielone obecnie na 3 kategorie – MB, MA1 i MA2.
Standard JASO MA2 opisuje najbardziej rygorystyczne wymagania dotyczące poziomu tarcia tarcz sprzęgła podczas trzech etapów jazdy: ruszania, przyspieszania i jazdy ze stałą prędkością.
ZALECENIA
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i warunkami jazdy. Może być mieszany z olejami syntetycznymi i mineralnymi . więcej » | ||||||
Oleje i PłynyZaopatrujemy się tylko w oryginalne oleje bezpośrednio od producentów firm takich jak: CASTROL.MOBIL,MOTUL,VALVOLINE,OPEL GM,FORD MOTOCRAFT,LOTOS,ELF,SHELL,ORLEN ....
Wymiana oleju jest czynnością niezbędną czekającą każdego właściciela pojazdu. Staramy się z każdym dniem powiększać naszą bazę producentów,żeby każdy z naszych Klientów mógł kupić olej przeznaczony do swojego auta w najkorzystniejszej cenie. więcej » | ||||||
Olej napędowy (BO) bez dodatków BIO benzyna Pb95W stałej sprzedaży posiadamy Olej Napędowy oraz benzynę Pb95.
Najwyższa jakość spełniającą polskie normy; Norma PN-EN590:2013, atrakcyjne ceny, producent: PKN ORLEN, Grupa LOTOS S.A.
Zapewniamy transport, miłą, fachową obsługę, uczciwą, rzetelną współpracę. więcej » | ||||||
Oleje silnikowe Castrol EDGEOleje silnikowe Castrol, które oferuje sklep motoryzacyjny MOTO-LECH chronią silnik przed korozją i tłumią drgania. Są to produkty najwyższej jakości, dostępne w atrakcyjnych cenach. więcej » | ||||||
EDGE 5W30 5lCastrol Edge 5W-30 jest to w pełni syntetyczny olej, który został opracowany wspólnie z grupą VW/Audi który spełnia najnowsze standardy w trosce o zachowanie najwyższej czystości silnika, a tym samym prowadzi do zmniejszenia emisji niebezpiecznych związków, co w rezultacie korzystnie wpływa na ochronę środowiska. Zaawansowana technologia gwarantuje znaczące zmniejszenie powstawania osadów w układzie wydechowym, a tym samym przedłuża trwałość filtrów cząstek stałych DPF montowanych w nowoczesnych samochodach z silnikami Diesla. Castrol Edge 5W-30 może być używany zarówno w silnikach benzynowych i Diesla np. tam, gdzie wymagana jest specyfikacja VW 504.00 czy VW 507.00 i w wielu innych silnikach wymagających oleju o takich właściwościach.
Dodatkową zaletą Castrol Edge 5W-30 jest spełnienie większości wcześniejszych specyfikacji VW, zarówno benzynowych jak i Diesla, i innych specyfikacji europejskich, co czyni go odpowiednim dla najnowszych konstrukcji silników.
Nowoczesna technologia przeciwzużyciowa, w połączeniu z doskonałymi własnościami czystościowymi oleju Castrol Edge 5W-30 gwarantują znakomitą ochronę przed zużyciem nowoczesnym jednostkom FSI oraz TDI i wszystkim innym konstrukcjom silników wymagających oleju o takich właściwościach.Podstawowe zalety i korzyści:Przewyższa wymagania najbardziej rygorystycznych testów silnikowych VW zapewniając najwyższą możliwą ochronę wszystkim częściom Twojego silnika. Zalecany do zarówno najnowszych, jak i poprzednich konstrukcji silników VW, zarówno Diesla jak i benzynowych. Zapewnia bezawaryjną i długotrwałą pracę systemom emisji spalin, np. filtrom DPF. Zapobiega powstawaniu szkodliwych osadów na zaworach zapewniając unikalną ochronę układu rozrządu, szczególnie w silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny np. FSI. Nowoczesna w pełni syntetyczna technologia, zapewnia długotrwałą i ciągłą ochronę w całym okresie pomiędzy wymianami oleju.
Specyfikacje:
SAE 5W-30; ACEA A3/B3, A3/B4, C3; BMW Longlife-04; VW 504 00/ 507 00; MB-Approval 229.31/229.51; Porsche C30
Spełnia wymagania VW 503 01 więcej »
| ||||||
Olej Castrol 10w40 4l. GTX A3/B4Zalecany do silników benzynowych o diesel z przebiegiem ponad 100 tys km. Wydłuża życie silnika, przywraca elastycznośc uszczelnień silnika, minimalizuje wycieki. Zalecany do silników o zwiększonym zużyciu oleju. więcej »
| ||||||
Olej Castrol 5w30 C3 4l. Edge Titanium FSTOlej szczególnie dedykowany do samochodów benzynowycj i diesel marki BMW. Zgodnie z ich wymogami, olej przechodzi (m.in.) test wytrzymałości
trwający 370h, po czym sprawdza się odporność na pienienie.
Wymaga to od niego ponad standardowej jakości. Spełnia również wymagania norm ACEA, API, Mercedes – Benz, GM, Renault i VW. więcej »
| ||||||
Olej Castrol 5w30 LL 4l. Edge Titanium FSTOlej w pełni syntetyczny do samochodów z pompowtryskiwaczami. olej dedykowany do samochodów cenzynowych i Diesla marki Volkswagen. więcej »
| ||||||
Olej Motul 8100 5W30 5L. X-CLEAN FEOlej syntetyczny, jego cechy to ochrona silnika i zmniejszony apetyt na paliwo. Posiada aprobaty Mercedes-Benz, Peugeot, Citroen, VW, Audi, Skoda, Seat. Olej o zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych. Do samochodów z DPF i FAP. Polecany dla samochodów z katalizatorami normy EURO4 EURO5 EURO6. więcej »
| ||||||
Olej GM 10w40 5l.General Motors Semi-Synthetic Olej Opel 10W-40 5 Litrowy Pólsyntetyczny olej do silnika benzynowego oaz diesla.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz wysokoprężnych. Wykorzystywany w autoryzowanych serwisach. Oleje Opel 10W40 stosowane są w samochodach koncernu General Motors.
Pojemność: 5 litrów
Specyfikacja:
API: SL/CF
ACEA: A3, B3
Semisyntetyczny
Szczególnie polecany do silników w samochodach marek:
-Opel
-Chevrolet
-Saab
-Może być również stosowany w silnikach innych producentów
Zalety:
- Specjalna formuła oleju chroni silnik
- Obniża zużycie paliwa więcej »
| ||||||
Olej GM 5w30 5l. Dexos2GM Opel 5W-30 Dexos2 5L Olej syntetyczny z normą 505.01
Parametry:
Pojemność 5 litrów
Olej GM 5W-30 dexos2 o niskiej zawartości popiołów, siarki i fosforu (Low SAP’s) stanowi zaawansowaną formulację wysokiej jakości oleju bazowego i najnowocześniejszych komponentów jakościowych, które są w pełni kompatybilne z filtrami cząstek stałych (DPF’s) oraz katalizatorami trójdrożnymi (CAT’s). Olej GM 5W30 dexos2 został opracowany z myślą o zapewnieniu wyjątkowej sprawność i ochronie silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.
Spełnia najnowszą normę C3 oraz normy Long-life, które dopuszczają wydłużenie okresów międzyprzeglądowych nawet do 50 tys. km (w przypadku aut z silnikiem diesla).
Specyfikacja:
GM-LL-A-025 i GM-LL-B-025
BMW Longlife 04
Mercedes-Benz MB229.31 i MB229.51
Volkswagen 502.00 / 505.00 / 505.01
Normy:
ACEA C3;
Zastosowanie:
Przeznaczony do stosowania we wszystkich samochodach pasażerskich Opel, modelach typu SUV oraz lekkich pojazdach użytkowych dla których olej GM 5W-30 dexos2 jest zalecany.
Zalety:
- Wyjątkowa stabilność termiczna spowalnia proces starzenia się, co umożliwia wydłużenie okresów wymiany oleju
- Niska zawartość popiołów, siarki i fosforu przedłuża okres sprawności systemów redukujących emisję spalin silników diesla spalinowych
- Udoskonalone właściwości smarne poprawiają ekonomikę zużycia paliwa więcej »
| ||||||
Olej Castrol 5w40 4l. Edge Turbo DieselNiskopopiołowy olej, wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™, gwarantuje maksymalne osiągi silników Turbo Diesel, w tym silników VW opartych na technologii pompowstryskiwaczy. Zapewnia bezkonkurencyjny poziom ochrony w różnych warunkach eksploatacji i temperaturach oraz redukuje osady w silniku maksymalizując reakcje silnika.
Jest przeznaczony do silników wysokoprężnych i benzynowych wyposażonych w filtry cząstek stałych lub 3-drożne układy katalityczne TWC, których producenci wymagają spełnienia norm ACEA C3 lub API SN/CF.
POZNAJ KORZYŚCI
Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika
Zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet w niskich temperaturach
Pozwala osiągnąć i utrzymać maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia
Utrzymuje wysoką sprawność silnika, udowodnioną w niezależnych testach
Olej typu Low SAPS
SPEŁNIA LUB PRZEKRACZA STANDARDY
SAE 5W-40
ACEA C3
API SN/CF
VW 502 00/ 505 00/ 505 01
BMW Longlife-04
MB-Approval 226.5/ 229.31/ 229.51
Ford WSS-M2C917-A
Renault RN 0700/RN 0710
Fiat 9.55535-S2
dexos2Odpowiedni dla silników wymagających GM dexos2; może być użyty także gdy specyfikacje dopuszczają GM LL-A-025 lub LL-B-025. więcej »
| ||||||
Olej Valvoline 5w30 4l. Synpower XL C3Większa wydajność dla silników o dużej mocy.
Oleje silnikowe SynPower opracowano z zastosowaniem w pełni syntetycznych olejów bazowych i najbardziej zaawansowanej technologii addytywnej, dzięki czemu zapewniają one doskonałą wydajność, która przewyższa wymogi specyfikacji wiodących producentów samochodów. Oleje silnikowe SynPower zaprojektowano w celu spełnienia wymagań o zmniejszonym zużyciu paliwa, niższym poziomie emisji i dłuższych interwałach serwisowych. Oleje silnikowe SynPower zapewniają najlepszą ochronę silnika, nawet w skrajnych temperaturach i warunkach pracy.
Oleje silnikowe SynPower.
- Dodatkowe składniki redukują tarcie, zapewniając maksymalną moc.
- Ulepszona ochrona przy zimnym rozruchu i w wysokich temperaturach.
- Minimalizacja osadów w celu uzyskania ponadprzeciętnej czystości silnika.
- Doskonała ochrona przed zużywaniem przy wydłużonych interwałach wymiany oleju.
- Dodatki chemiczne zmniejszają emisje spalin i zużycie paliwa.
- Przewyższa aktualne wymagania praktycznie wszystkich wiodących producentów
samochodów.KLASA JAKOŚCI/APROBATY:
LEPKOŚĆ: SAE 5W30
API: SL/CF
ACEA: A3/B4
VW: 502.00/505.00
MB: 229.3
BMW: LL-01
GM: LL-A-025/B-025 więcej »
| ||||||
Olej Valvoline 10w40 5l. MaxlifeLinia olejów Maxlife została stworzona z myślą o silnikach z dużym przebiegiem. Dzięki dodatkom konserwującym uszczelki i czyszczącym główne elementy silnika przedłużają jego żywotność. Olej Valvoline Maxlife został wybrany produktem roku przez magazyn Lubricants World, fakt ten został potwierdzony przez niezależną europejską organizację certyfikacyjną TÜV Nord.
Oleje silnikowe MaxLife
- Opracowane do silników o przebiegu powyżej 100,000 km.
- Specjalne dodatki konserwujące uszczelki zmniejszają zużycie paliwa.
- Dodatkowe formuły czyszczące redukują powstawanie osadów.
- Unikalne dodatki zmniejszające tarcie zapobiegają zużywaniu się części.
Normy:
LEPKOŚĆ: SAE 10W40
API: SN/CF
ACEA: A3, B4
MB 229.3
VW 502.00/505.00
Renault RN0700/0710
Fiat 9.55535.G2 & D2 więcej » |
Oleje
Oleje pełnią w naszych autach bardzo ważne funkcje. Odpowiadają między innymi za odprowadzanie ciepła i utrzymywanie stabilności termicznej silnika, chronią go przed korozją, rdzą i utlenianiem, redukują tarcia czy rozpraszają zanieczyszczenia. Wybierając olej stosujemy się najczęściej do zaleceń producenta silnika. Bierzemy też oczywiście pod uwagę typ auta – czy jest to auto z silnikiem Diesla, na benzynę czy gaz. Warto też dostosować lepkość oleju do warunków klimatycznych, w których jeździmy.